Beiträge von Joseph Rézeau

Nutzerbild von Core developers Nutzerbild von Plugin developers Nutzerbild von Testers Nutzerbild von Translators
Paul,
You never answered my question about which version of Moodle you are using.
If you create an Embedded (Cloze) question with this simple code:
This is a {:MULTICHOICE:=test~help~nothing}
and get this error message: Question 159 is missing question options, then there is definitely something wrong with one or several of your Moodle installation (or your moodle database). Again, if you try to preview the question and get the message "This page is for teachers only", there is something wrong in your moodle course. You should not see this message if you are a teacher with editing rights in that course.
You should check with your administrator.
Good luck,
Joseph
Nutzerbild von Développeurs Nutzerbild von Développeurs de plugins Nutzerbild von Testeurs Nutzerbild von Traducteurs
Nicolas,
On voit que les vacances sont terminées... Peux-tu me rappeler quelle version de moodle (et donc de Questionnaire) tu utilises? J'ai maintenant accès au CVS et je peux donc réparer assez rapidement les petits bugs, dont celui de l'affichage des réponses aux questions de type Date en mode Réponse individuelle. Mais le bug que tu me signales (répétition du nom de champ Date au lieu de la date effectivement entrée) me parait bizarre. Peux-tu m'envoyer un backup de ton questionnaire avec les données pour que je l'étudie?
Joseph