plaatjes

plaatjes

door Han Buwalda -
Aantal antwoorden: 3
Regelmatig maak ik plaatjes van proeven of schoolborden. (niet iedereen heeft al zo'n mooi bord).

Nu zet ik die snel op mn eigen website met dotmac. Liever doe ik ze meteen in een bak zetten voor de leerlingen bij het juiste onderwerp.

Wat is handig in moodle?

Han

kijk maar bij web.mac.com/hanbuwalda

en

http://lesnet.minkema.nl/elo/moodle/course/category.php?id=103

Dit met plaatjes werken is een tussenoplossing. Onderweg naar meer uitgewerkt materiaal zoals complete powerpoints of podcasts of ....
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Han Buwalda

Re: plaatjes

door Peter-Anne Wissema -
Je kunt een map aanmaken in je vak. Daar zet je de plaatjes in. Vervolgens toon je de map op je cursuspagina dmv bron toevoegen, map.

Succes!

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Peter-Anne Wissema

Re: plaatjes maar dan wel in beeld ajb

door Han Buwalda -
Peter-Anne,

een map maken met bestanden kan ik.
Ik ben onduidelijk geweest. Ik wil dat mn plaatjes direct te zien zijn.
Nu zijn ze een klik te ver voor de leerlingen.
Als ik van de map een soort voorbeeldweergave-instelling kan geven zijn bestanden en plaatjes direct in beeld.

De databestand modus is een alternatief (kuunen leerlingen ook in plaatsen, maar ook daar kan ik niet groeps (of batchgewijs) updaten.

Hans de Zwart heeft me iets verteld over een zipfile maken, maar daar heb ik hetzelfde bezwaar tegen.

Ik zoek dus een map modus waar ik bestanden en plaatjes naast elkaar kan wegzetten in de goede volgorde en dat leerlingen direct kunnen zien hoe het eruit ziet.

Han

PS Misschien moet ik wel uitwijken naar een webpagina .... per paragraaf van mijn hoofdstuk?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -