Gezocht met spoed een Moodle expert voor circa 10 a 20 uur.

Gezocht met spoed een Moodle expert voor circa 10 a 20 uur.

door Pieter van der Hijden -
Aantal antwoorden: 0

Op verzoek van Jeroen Haan (jeroen@haan.net) die vanwege technische problemen niet zelf kan inloggen op http://moodle.org plaats ik hier een oproep van hem. Je kunt het beste rechtstreeks naar hem reageren.

Prijs: N.o.t.k

Omschrijving:

Ik zoek met spoed een expert in het e-learning pakket Moodle. Je hoeft niet alles te doen, het budget is daar mogelijk ook niet toereikend genoeg voor.

De installatie staat echt als een huis, de hele server is helemaal op maat geschaafd alvorens met de installatie is begonnen. Vormgeving is al deels geïmplementeerd en is niet het allerbelangrijkste.

Het meest urgent is het omzetten van de functionaliteiten uit het FO naar het pakket.

Mits je goede kennis van zaken hebt en echt bereid bent mij te helpen en samen te werken doet je uurloon niet echt ter zake. Immers is alle waar naar zijn geld.

Je krijgt gewoon aanbetaald, in overleg wel tot de helft van het geschatte totaalbedrag. Het resterende bedrag krijg je meteen zodra je klaar bent. Je kan het zowel op rekening als contant ontvangen.

Reageer per voorkeur per email dan neem ik per direct contact met je op.

Heb je ook gedegen kennis van PHP 5 OOP, MySQL, Javascript en werk je netjes en gestructureerd "web 2" maar tevens "KISS" dan heb ik per direct ook andere klusjes.

Werktijden en dagen maken helemaal niet uit. Je kan gewoon vanaf eigen locatie werken (waar dan ook ter wereld). Op locatie in Brazilië of Nederland werken mag ook.

mvgroet,
Jeroen Haan

Gemiddelde van de beoordelingen:  -