arxiu ca.zip

arxiu ca.zip

per Pablo Galera -
Nombre de respostes: 6
Hola a tots,

Acabo d'instal·lar-me una versió de moodle, però està tot en anglés, he intentat baixar-me l'arxiu ca.zip però em surt el següent error:

Not Found

The requested URL /lang16/ca.zip was not found on this server.


Apache/1.3.33 Server at download.moodle.org Port 80


En resposta a Pablo Galera

Re: arxiu ca.zip

per Pablo Galera -
En resposta a Pablo Galera

Re: arxiu ca.zip

per Manel Ramon -

Hola Pablo,

gràcies per l'aportació ens serà força útil, segur. Podries fer cinc cèntims de com has fet la instal.lació. En versions anteriors a la 1.6.1 no vaig tenir problemes però ara no hi ha manera.

En resposta a Manel Ramon

Re: arxiu ca.zip

per Pablo Galera -
Hola Manel Ramon,

Jo he seguit tots el pasos un a un i no he tingut cap problema, podries dir quin problema tens? quin error et surt?


Jo sóc nou en el Moodle i per això si estàs fent una actualizació no sabria indicar-te.
En resposta a Pablo Galera

Re: arxiu ca.zip

per Manel Ramon -

Crec que he fet una bona embolicada, ara la cosa no em rutlla.

Què vaig fer?

Esborrar tot el directori moodle al servidor phobos sense tocar res de la BD.

He tornat a pujar el nou moodle 1.6.1 i tot aparentava anar rebé, he configurat i en el darrer moment no apareix res, només una pàgina que al cap de molta estona surt una part del index que hi tenia anterior de la v. 1.4.2

Ara estic paralitzat, no sé què haig de fer.

En resposta a Manel Ramon

Re: arxiu ca.zip

per Angels Mustienes -
No sé com ho has fet, però el millor és tornar a instal.lar el nou moodle. Arrencar-lo per a que creï les seves BD i restaurar les còpies dels cursos. Una mica laboriós, però molt eficaz.

Potser que tinguis triat un Theme que no funcioni amb l'actualització.

Les BD de les versions anteriors no són suficients per a la nova.

En resposta a Angels Mustienes

Re: arxiu ca.zip

per Manel Ramon -

Per fi ho he aconseguit.

Havia esborrat el directori moodle, he esborrat les taules a través del phpadmin i he tramès la v- 1.6.1. Prèviament havia pres la decisió de prescindir de tots els cursos que tenia amb la v.1.5.4.

Comentar que fins que no he treballat amb el netscape 7.0 amb el firefox i amb explorer no m'havia funcionat, misteris inexcrutables per a mi!

Gràcies pel vostre suport,