Permisos carpera moodledata

Permisos carpera moodledata

per Miquel Carreras -
Nombre de respostes: 4

Hola,

Estic en proçes de tornar a reinstal·lar el moodle, fins ara el tenia per fer proves però sense tocar res desde fa temps em dona el següent error:

Notice: Only variable references should be returned by reference in /home/sna/public_html/moodle/lib/adodb/adodb.inc.php on line 2689

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sna/public_html/moodle/lib/adodb/adodb.inc.php:2689) in /home/sna/public_html/moodle/lib/setup.php on line 307

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sna/public_html/moodle/lib/adodb/adodb.inc.php:2689) in /home/sna/public_html/moodle/lib/moodlelib.php on line 2114

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sna/public_html/moodle/lib/adodb/adodb.inc.php:2689) in /home/sna/public_html/moodle/lib/moodlelib.php on line 2115

Tampoc em reconeix els usuaris guardats, em diu com si tingues l'acceptació de galetes desactivada però en realitat es tan activades...

Teniu idea de que pot ser... com he dit jo no he tocat res...

M'imagino que igual han fet canvis al server...

Per tant si no trobo la solució aviat reinstalaré el Moodle, però tinc algun dubte:

Algu em podria dir quin tipus de permisos he d'assignar a la carpeta moodle data?

En principi em queda a l'arrel del servidor web, no vull que la gent hi pugui accedir directament amb l'explorer. A la primera instal·ació que havia fet em passava aixó...

Moltes gràcies...

Miquel

En resposta a Miquel Carreras

Re: Permisos carpera moodledata

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Hauríes d'explicar exactament què vols fer quan dius "reinstal·lar". Has esborrat una versió vella de Moodle i en puges una de nova?
moodledata ha de tenir permisos 777 (accés total) i ser "paral·lela" a html de manera que no sigui accesible via web.
En resposta a Joan Queralt

Re: Permisos carpera moodledata

per Ferran Garcia Escobar -

Joan,

És possible que si no tinc la carpeta moodledata paral·lela a html, en el meu cas a httpdocs, perquè estic en un servidor extern a xtec, no pugui fer la instal·lació d'idiomes apart de l'anglès?

Salutacions,

Ferran

En resposta a Ferran Garcia Escobar

Re: Permisos carpera moodledata

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
T'he respost en l'altre fòrum.
Crec, de tota manera que el fet que no et funcioni l'idioma és perquè no l'has descomprimit. I que has de moure la carpeta de dades a un lloc inaccessible des de la web.