"Onderbreek" vervangen door "Splits"

"Onderbreek" vervangen door "Splits"

door Hans de Zwart -
Aantal antwoorden: 2
Martin gaat dit hernoemen naar split. Zullen wij het Splits noemen?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: "Onderbreek" vervangen door "Splits"

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Ik ben mijn achterstallige post van Moodle in omgekeerde volgorde aan het doorworstelen en heb de CVS-wijziging van en-taalmodule nog niet tegengekomen. In sommige delen van de vertaling zit ik al wel wat achter. Vooral de helpbestanden van de WIKI-module zijn verouderd. Ik hoop dat deze week allemaal klaar te hebben.

De workshop-module is wat anders. Na een klasje met die module te laten werken heb ik gemerkt dat de help hier en daar behoorlijk kraakt. Mijn ambitie is om daar in de loop van volgende maand en zeker naar het verschijnen van de volgende versie, een behoorlijke verbetering aan te doen. Als iemand ervaring heeft met de workshopmodule en een helpbestand wil bijwerken... graag. Blijf wel zo dicht mogelijk bij de Engelse tekst, omdat anderes bij kleine wijzigingen aan de module het onderhoud van de helpbestanden een onmogelijke zaak wordt.

Ik heb van split -> splits discussie gemaakt voor de duidelijkheid. Ook de bijhorende teksten heb ik een beetje bijgewerkt. Ik denk dat het zo duidelijk is.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: "Onderbreek" vervangen door "Splits"

door PeterJaap de Bruin -

sorry for the misplacement Hans, ik wilde je meest recente bijdrage beantwoorden:

Beste Hans,

er lijken stemmen op te gaan eens in Woerden (NL) te verzamelen,
zou jij daar ook bij willen zijn?
Het lijkt me erg leuk je te mogen begroeten op onze school. En, al zou je daarvoor misschien eerder wegblijven, het zou mensen de gelegenheid bieden een bloemetje aan te bieden.wink

Greetz, PeterJaap de Bruin

Gemiddelde van de beoordelingen:  -