Canviar la forma de qualificació.

Canviar la forma de qualificació.

per Jordi Mestre -
Nombre de respostes: 4
Estic començant amb moodle, i m'agraderia canviar la forma de qualificar dels qüestionaris amb un simple Aprovat o suspès, depenent dels errors dels alumnes, tinc instal·lat la versió 1.9 Gràcies.

En resposta a Jordi Mestre

Re: Canviar la forma de qualificació.

per Jordi Fontich Vicens -
Pots crear una "Escala" a mida des del bloc d'administració > "Escales"

1. Posa-hi un nom significatiu
2. Crea l'escala, per exemple "Fet, Pendent de rectificar" o "Aprovat, No aprovat"
3. Desa
4. Edita una activitat avaluativa i configura per avaluar-la amb l'escala que has creat. Prova-ho.

Un cop ja has avaluat una activitat amb l'escala, ja no la podràs modificar.
En resposta a Jordi Fontich Vicens

Re: Canviar la forma de qualificació.

per Jordi Rande -
Gràcies per la resposta, però amb el punt número 4, Edita una activitat avaluativa i configura per avaluar-la amb l'escala que has creat, em perdo, com ho fas?, es pot amb fer amb els qüestionaris? . Gràcies un altre cop.

Jordi Mestre
j
En resposta a Jordi Rande

Re: Canviar la forma de qualificació.

per Jordi Fontich Vicens -
Pots avaluar per exemple una tasca, o un fòrum: quan els configuris activa l'avaluació i tria l'escala que has creat.

Pel què fa als qüestionaris, em temo que no: els qüestionaris tenen el seu propi sistema d'avaluació numèrica basada en els paràmetres que has configurat quan has creat el qüestionari.

Ja saps que un qüestionari és bàsicament un conjunt de preguntes que has creat prèviment. Al crear el qüestionari el què fas és triar quines preguntes hi poses; és en aquest moment que li dones un valor numèric a cada pregunta en funció del valor que vols que representi sobre el total del qüestionari.