error en la instal·lacio

error en la instal·lacio

per eva delgado sanchez -
Nombre de respostes: 2
Hola!
Estic instal·lant el moodle al servidor phobos de xtec i estic "encallada" a la configuracio de la base de dades.
Em diu: "No es pot obrir la connexió amb la base de dades que heu especificat. Comproveu els paràmetres de la base de dades."

La carpeta moodledata està correctament posada i poso l'usuari i la contrasenya de sempre. No sé que passa, algú em pot donar un cop de mà?

Gràcies
En resposta a eva delgado sanchez

Re: error en la instal·lacio

per Lluís Puy -
Hola, Eva!
suposo que estàs encallada en l'apartat de configuració del Moodle.
quan et demana el nom de l'usuari i el de la base de dades no ho deus de fer bé.
T'indico alguns paràmetres que tal vegada t'ajudaran. Si no et funciona, hauries d'espercificar què poses a cadascuna de les caselles de configuració.
  • Quan et demani la ubicació de la base de dades, has de posar localhost ( ja ho fa el Moodle per defecte)
  • El nom de la base de dades: coincideix amb el teu nom d'usuari de l'xtec
  • nom d'usuari: el teu de la xtex
  • contrasenya: la que tinguis de l'xtec

Vigila també quins permisos has donat a la carpeta moodledata. Ha de tenir tots els permisos concedits (777)

Ja comentaràs si t'han servit aquests consells

APA!, Lluís


En resposta a Lluís Puy

Re: error en la instal·lacio

per eva delgado sanchez -
Hola , altre cop!

Bé ara sé quin error hi havia.
Al final després de moltes hores invertides i de seguir els vostres consells, no hi ha hagut manera.
Per tant he optat per trucar al dep. d'educació i he parlat amb la gent que porta l'espai phobos.
L'error era el servidor.
Per si algú li passa el mateix en futures ocasions, el sewrvidor està traslladat i ara és:

myphantom2

Ara sí funciona, per fi!

Moltes gràcies de totes maneres

Ara he de revisar unicode ( diu que he d'emmagatzemar totes les dades en format unicode UTF-8), he de revisar php_extension iconv, php_extension openssl.

Alguna suggerència de com fer-ho? i ha algun manual o tutorial d'això en algun lloc?

Gràcies i fins aviat