Dues versions de Moodle en el mateix domini és possible?

Dues versions de Moodle en el mateix domini és possible?

per Josep M. Torra Colom -
Nombre de respostes: 3

Hola.

Tinc una aula virtual amb Moodle versió 1.4.4. La instalació me la var fer automàticament el hosting de Lycos. La meva intenció era crear un subdomini i fer-hi instal.lar la versió actual ( em sembla que ara instal.len la 1.7).

Demanar aquesta nova instal.lació pot afectar al funcionament del Moodle 1.4.4. ?

En tot cas quines precaucions cal tenir presents?

Moltes gràcies per la informació que em podeu facilitar.

Salutacions.

En resposta a Josep M. Torra Colom

Re: Dues versions de Moodle en el mateix domini és possible?

per Angels Mustienes -
Anem per la 1.8.4
Però mira't abans com fer les restauracions, perquè no pots passar de la versió 1.4 a la 1.8 sense haver restaurat abans la 1.6 i la 1.7

http://docs.moodle.org/es/Actualizaci%C3%B3n_de_moodle_1.6


En resposta a Angels Mustienes

Re: Dues versions de Moodle en el mateix domini és possible?

per Josep M. Torra Colom -

Hola Angels, gràcies per aclariment de cara a les restauracions de cursos. Però el meu principal dubte es de caire tècnic en el sentit de veure si es posible tenir les dues instal.lacions en el mateix domini pero separades, una d'elles en un subdomini.

Salutacions

En resposta a Josep M. Torra Colom

Re: Dues versions de Moodle en el mateix domini és possible?

per David Pinyol Gras -
És possible. Jo mateix tinc a phobos el Moodle 1.5, 1.8.3 i 1.8.4.
El que faig és instal·lar el Moodle en una carpeta html/moodle184. Quan tot funciona, reanomeno html/moodle183/ la carpeta html/moodle; anomeno html/moodle la nova carpeta html/moodle184; canvio convenientment els config.php i tot funciona perfectament amb una versió nova de moodle. Ara es podria esborrar la versió 1.8.3. No ho he fet perquè encara vull provar més mòduls que només instal·laré provisionalment a la 1.8.3. Si m'agrada ho instal·laré després a la 1.8.4.

El pas de 1.5 a 1.8 no el vaig poder fer així perquè requeria el canvi de UTF-8 a la BBDD.

David
experimentant amb el Moodle