S'estan configurant les taules de mòduls!

S'estan configurant les taules de mòduls!

per Rosa Vilar Riera -
Nombre de respostes: 5
Intento instal·lar i no passo d'aquí.
Diu s'estan instal·lant les taules de mòduls. Error i d'aquí no passo.
Ja he esborrat tot i tornat a començar tres vegades i sempre m'encallo al mateix lloc. Ja no sé què fer.
En resposta a Rosa Vilar Riera

Re: S'estan configurant les taules de mòduls!

per Rafa Barrachina -
Hola Rosa,

si estàs fent una instal·lació nova mira que ho hagis esborrat tot, dades per FTP i tota la base de dades. Una vegada fet això torna a conmençar i per si da cas, tornat a baixar Moodle de la seva web original.

Si continua sense funcionar explica'ns que versió intentes instal·lar i on.

Salutacions.
Rafa Barrachina.


En resposta a Rafa Barrachina

Re: S'estan configurant les taules de mòduls!

per Rosa Vilar Riera -
Estic lluitant amb dues instal·lacions: la personal i la de l'escola.
1. La personal he intentat instal·lar la versió 1.5 ( la que vam usar al curset que jo tenia desada al meu ordinador) . He pensat que potser millor baixar de nou l'original, però aquesta versió ja no hi és i no he sapigut quina triar. Quina m'aconselleu? De totes maneres vaig "matxacar" de nou la carpeta forum i ara tinc un espai EVEA en teoria normal però que em diu Module "forum" is not readable - check permissions. A les activitats no existeix el forum!

2. El del claustre. Teníem un moodle instal·lat per un estudiant de doctorat que va estar investigant a l'escola. Després el vam esborrar perquè era tot en anglès, era no sé quina última versió. No en sabem la contrasenya de l'administrador. Ara se m'instal·la però li queda com una memòria de la contrasenya de l'administrador. No em demana noves dades i esclar no s'hi pot entrar. Aquest matí he estat esborrant-lo una altra vegada i hi ha dues carpetes que no es deixen esborrar de cap amnera auth i shibboleth (estan una dins l'altra). Penso que potser són les que fan que li quedi aquesta mena de memòria. Pot ser?

Buf!
Gràcies
Rosa
En resposta a Rosa Vilar Riera

Re: S'estan configurant les taules de mòduls!

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
1.- pel que fa al teu moodle 1.5.x: en efecte, veig que ja han retirat aquesta versió del repositori de moodle. Cap problema, instal·la la 1.6.5 estable.

2.- pel claustre: si encara "recorda" la contrasenya de l'admin anterior és perquè no has esborrat el contingut de la base de dades. Vés amb phpmyadmin a la base de dades (per exemple, si és a phobos ves a http://phobos.xtec.cat/mysql2/ i des d'aquí esborra totes les taules. +info
Quan ho tinguis tot esborrat, torna a pujar moodle al servidor i fes córrer la instal·lació.
Pel que fa a questes dues carpetes no es deixen esborrar perquè contenen fitxers ocults que no has esborrat. Des del teu programa d'FTP has de visualitzar-los i esborrar-los. Ara que, si no els esborres, tampoc no passa res.
En resposta a Joan Queralt

Re: S'estan configurant les taules de mòduls!

per Rosa Vilar Riera -
Aconseguit!
He entrat a la base de dades i ho he esborrat tot.
A continuació he instal·lat el 1. 6.5 i funciona. Increïble.
Ara he de resoldre el tema de l'idioma. Ho tinc tot en anglès però ja he vist que hi ha un apartat que en parla. A veure si me'surto.
Gràcies per l'ajuda.