instal·lació de Gallery

instal·lació de Gallery

per jaume serra s -
Nombre de respostes: 8
He baixat el gallery, l'he descomprimit, amb el filezilla l'he penjat a la carpeta mod. He entrat al modle com a administrador i a admin/ mòduls em reconeix el mòdul gallery. Quan vaig a un curs, a afegir activitat i trio gallery em surt aquest missatge:

The Gallery Module must be configured before it can be used.
Please go to Admin → Modules → Gallery Settings to configure the Gallery Module.

Si vaig on diu, em surt:

Relative path to Gallery from: /export/home/users/jserra20/html/moodle/mod/gallery/ help.gif


Path to your Moodle directory, relative to the root of your website: /jserra20/moodle/

Algú em pot dir què he de modificar?
En resposta a jaume serra s

Re: instal·lació de Gallery

per Raül Fernández -
Hola, no he fet servir mai aquest mòdul, pero sembla un problema de permisos, jo posaria el directori gallery amb 755, i el fitxer config.php (si existeix) amb 777.

A veure si això funtiona...

A10.

Raül
En resposta a jaume serra s

Re: instal·lació de Gallery

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Si entenc el que et demana, la ruta al directori Moodle relativa a l'arrel, jo diria que és "moodle".
Si no funciona ves provant:
/export/home/users/jserra20/html/moodle/
/export/home/users/jserra20/html/
/export/home/users/jserra20/
/export/home/users/
etc
En resposta a jaume serra s

Re: instal·lació de Gallery

per Irene Pelegrí Colomer -
Hola Jaume,
Jo no ho he utilitzat, però havia estat xafardejant fa uns dies.
On tens instal·lat el Gallery2 (vull dir el programa)? A la discussió sobre el mòdul d'integració de gallery Harry Smith comenta que la configuració del mòdul el que fa és:
Basically it's looking for the relative path from the module to your Gallery install so you have to tell it to go backwards for a bit using ../
For example:
your moodle install is at:
/home/YOURSITE/public_html/training

and you have installed Gallery2 in another directory:
/home/YOURSITE/public_html/connect/gallery2

the gallery module ends up at:
/home/YOURSITE/public_html/training/mod/gallery/

and you have to tell it the relative directory from that location.

So you use ../ to go back a bit first, ending up with:
../../../connect/gallery2

Basically replace the common parts of the url between the two locations with ../

És a dir, dir-li on pot trobar els directoris que necessita. No sé si tot això ja ho tenies present o si et serà útil...

Irene
En resposta a Irene Pelegrí Colomer

Re: instal·lació de Gallery

per jaume serra s -
Hola Irene:

Ha estat tot un problema greu d'ignorància. Jo pensava que el gallery era un mòdul normal,independent, que funcionava com els altres, i pel que dius veig que també he de tenir instal·lat el programa gallery 2. Ja podia anar provant jo sense el programa!
Saps d'algun lloc on s'expliqui com instal·lar el programa?

Moltes mercès.

Jaume
En resposta a jaume serra s

Re: instal·lació de Gallery

per IES Augustobriga Dpto. Informática -

perdon por mi intromisión pero me podeis aclarar como instalar y/o configurar el gallery dentro de moodle,

En resposta a IES Augustobriga Dpto. Informática

Re: instal·lació de Gallery

per Magí Farrés -
Jo tinc instal·lat el zoom media gallery que es similar al gallery2, es un programa independent funciona nomes que l'instal·lis en un servidor, en el meu cas el gestiono amb un mòdul des de joomla, en el cas vostre crec que primer teniu que instal·lar el gallery2 en el servidor i després des de moodle gestionar-lo amb un mòdul.