Lesson toevoegen

Lesson toevoegen

door ewout doe -
Aantal antwoorden: 2

Beste moodle gebruikers,

Ik ben nog steeds aant rommelen met de lesson module. Wat ik wil is het volgende:

Ik heb 10 vragen in het aiken formaat, dus mensen kunnen kiezen uit vier antwoord mogelijkheden per vraag. Als mensen een vraag beantwoorden moeten ze ook nog terug kunnen naar de vorige vraag. Na afloop van de 10 vragen krijgen mensen na een bepaald percentage goed beantwoord te hebben een certificaat. 

Het bovenstaande zou in principe goed mogelijk moeten zijn. Ik heb de certificaat module ook al geinstalleerd en werkende. Echter lukt het mij bijvoorbeeld niet om mensen terug te laten kijken naar de vorige vraag. Is er hier iemand die deze module ook gebruikt en kan zeggen hoe hij of zij het heeft ingesteld?

Samenvattend wil ik dus weten hoe je kan instellen, hoe je kan terug gaan naar de vorige vraag. Nu staat er "Please check one answer".

Ook zou ik een bericht willen laten zien aan de mensen die het aantal % niet gehaald heeft.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op ewout doe

Re: Lesson toevoegen

door ewout doe -
Ook zou ik willen weten hoe iemand zijn of haar certificaat module eraan koppelt. Bij mij loopt dat namelijk ook nog niet super. Het certificaat mag namelijk pas zichtbaar zijn als iemand de vragen heeft afgerond.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -