Quina ocupació de servidor ens suposarà

Quina ocupació de servidor ens suposarà

per Josep Andreu Castells Solé -
Nombre de respostes: 5
Hola..
Vec que la majoria que escribiu aquí sou mestres, professors...
Jo estic a un telecnetre... a un Consell Comarcal.
Estic provant de vendre la moto al meu polític d'instalar un entorn moodle i poder fer formació no presencial, però... com sant ... (qui era) necessita veure-ho.
M'han dit que de moment, no hi ha pasta, però si ho vegessin en funcionament, segurament en trobarien o en buscarien...
El cas és que m'han deixat 100 Mb d'espai al servidor, un domini, SQL. PHP, apatxe...
Amb els 100 megues, podré instalar i muntar 1, o 2 o 3 cursos amb uns quants alumnes?
Un entront, amb 10 cursos (per exemple), i uns 15 alumnes cada curs, quin espai ve a ocupar?

Gràcies
En resposta a Josep Andreu Castells Solé

Re: Quina ocupació de servidor ens suposarà

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
El sant era Sant Tomàs, i amb 100Mb per començar ja en tens prou, fins i tot crec que pels 10 cursos i els 15 alumnes/curs.
el truc per no ocupar massa espai és no penjar els recursos al mateix servidor. Vull dir que si tens apunts, o vídeo o so, etc. no ho pengis aquí sinó en un servidor de pàgines web clàssic i els enllacis des de Moodle. Això alleugerirà la càrrega del teu servidor de pàgines web actives i donarà tota la potència a Moodle.
El pots deixar bocabadat, al teu polític.
En resposta a Joan Queralt

Re: Quina ocupació de servidor ens suposarà

per Josep Andreu Castells Solé -
gràcies per la resposta...
Però... casun l'olla...
tinc un problema amb la versió del PHP... el moodle o el meu allotjament (o els dos) són una mica tiquis miquis i no em deixa acabar la instal·lació per que la versió de PHP no li agrada....
Al nostre allotjament hi ha la 5.0.4 i vol la 5.1.x o la 4.3.x....
això té remei, que no sigui canviar d'allotjament...
De moment m'han dit que els servidors amb versió 4.x els actualitzen, però a la 5.0.4 ... que la 5.1.x els dona problemes amb algunes coses...

Que puc fer?
En resposta a Josep Andreu Castells Solé

Re: Quina ocupació de servidor ens suposarà

per Josep Andreu Castells Solé -
he instal·lat el moodle en el servidor de la pàgina web de l'empresa d'un col·lega... (eanet, 12€ al mes)... i ... ha sortit a la primera....
oe, oe oe....
fa 2 hores que faig voltes fent l'avio...
quan ho he vist, no m'ho creia... snif.. snif...
ha estat com lligar amb la juliet lewis... Complicitat
me'n vaig a fer copes per celebrar-ho....

PD. l'allotjament del consell comarcal segueix amb la versió de PHP que no pot executar el moodle...
En resposta a Joan Queralt

Re: Quina ocupació de servidor ens suposarà

per Josep Andreu Castells Solé -
he fet la instalacio per un col·lega, i funciona...
Però el que estic instalant a la feina, se'm queda com penjat a mitja creació de taules...

No warnings - Scroll to the continue button

rss_client

http://formacio.anoia.cat/moodle/admin/index.php
que he de fer?
la "culpa" és de l'allotjament, meva, de l'Acebes?....
que és millor; fer net i tornar a començar o quexar-me als de l'allotjament?

Gràcies...
En resposta a Josep Andreu Castells Solé

Re: Quina ocupació de servidor ens suposarà

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Evidentment la culpa és de l'Acebes, així que et proposo dues vies de soluciódolent:
  1. esborra i torna a començar, però des de 0, que vol dir: puja de nou moodle al servidor.
  2. si tot i això no funciona, aleshores posa't en contacte amb l'administrador del servidor i que s'ho miri. Ja has vist que quan el servidor "es porta" instal·lar moodle és bufar i fer ampolles.