Actualitzar a 1.7 i wiki o dfwiki

Actualitzar a 1.7 i wiki o dfwiki

per Josep M -
Nombre de respostes: 1
Hola,

Estic fent proves de passar a moodel 1.7, i m'he trobat amb un problema. M'explico:

Actualment tinc el 1.5 i em sembla que el millor era passar a 1.6 i despres a 1.7, així que em vaig passar a 1.6 i cap problema, aqui vaig posar el dfwiki substituint al wiki que porta el moodle original, i em sembla que aqui és on ve l'error, tot seguit vaig passar a fer la instal·lació a la 1.7.

Va funiconar mes o menys be, fins que al arribar al wiki va donar un error, o uns quants, insistint vaig acabar la instal·lació, he hagut d'esborrar el wiki i tornar-lo a montar sino no acabava de funcionar, però ara em queda al principi de la pàgina sempre el següent error:

Module "blocks" is not readable - check permissions

Module "course" is not readable - check permissions

Module "lang" is not readable - check permissions

Module "mod" is not readable - check permissions

He mirat de canviar els permissos a 777 (lectura i esxcritura gloval de les carpetes en qüestió però segueix el error.

Algú més li ha passat?
Alguna solució?

Moltes gràcies!

Josep M

PD. De moment ho he fet nomes localment, menys mal, Somrient
En resposta a Josep M

Re: Actualitzar a 1.7 i wiki o dfwiki

per Josep M -
Be com eren proves locals, ho he provat sense que el dfwiki estigues substituint el wiki normal, i no hi ha hagut cap problema.

He acabat l'actualització sense cap interrupció, tant sols he hagut d'esborrar alguns rastres de bols del dfwiki.

Així que una estona que tingui temps, ho provadé de fer al phobos que són unes quantes hores de feina em sembla. Ja que pujar els dos moodles no serà una tasca senzilla.

Fins aviat!
_________________
Josep M
josep67es[arroba]hotmail.com