Importació categories i cursos desde Moodle 1.5 a Moodle 1.7.1

Importació categories i cursos desde Moodle 1.5 a Moodle 1.7.1

per Lluís Riera Oliveras -
Nombre de respostes: 2
Tinc un servidor nou amb Fedora Core 6 i tota la pesca per substituir l'antic (pobrisó) i he anat instalant tot el programari adient i actualitzat sense problemes.
La instalació del Moodle 1.7 ha sigut fàcil però no sé com passar totes les categories i els cursos que hi ha dintre de cada una al nou servidor.
Puc fer una cópia directa del directori moodledades d'un a l'altre?
Per cert al nou Moodle no he vist cap utilidad per importar cursos o per afegir categories.
Porto poc temps amb aquest Moodle.

Merci per tot
Força Linux i Moodle
En resposta a Lluís Riera Oliveras

Re: Importació categories i cursos desde Moodle 1.5 a Moodle 1.7.1

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Hola Lluís,
Potser tindràs algun problema pel canvi tan radical entre la versió 1.5 i la 1.7. Jo et recomanaria que instal·lessis una 1.6, ni que sigui en local, només per fer el pas més suau i després, si convé l'esborressis.
Jo de tu faria còpies de seguretat dels cursos de la 1.5 i les restauraria en la 1.6 només per tornar a fer còpia de seguretat i tornar a restaurar-la en la 1.7.
Això sí, primer hauria creat a mà les mateixes categories de cursos en la 1.7.

Per crear les categories en la 1.7 has d'anar a administració -> Cursos:
categories de cursos
En resposta a Joan Queralt

Re: Importació categories i cursos desde Moodle 1.5 a Moodle 1.7.1

per Lluís Riera Oliveras -
Merci Joan
Ja havia vist pels fòrums, que tampoc funciona una importació de cursos desde 1.5 a 1.7.
El que faré serà desinstal·lar el 1.7, fer una cópia directe amb ssh d'un servidor a l'altre i quan el 1.5 rutlli en el servidor nou (categories, cursos, etc) actualitzar al 1.7 canviant les bases de dades a UTF-8.

Vinga, que ja n'anem aprenent de Apache, MySql, php , Moodle.

Per cert heu vist l'últim Gallery2. És una virgueria, llàstima que encara no hi ha la traducció al català com a paquet estandard.