Optymalizacja

Optymalizacja

Napisane przez: * Ewelina * ()
Liczba odpowiedzi: 12

No i "przyszła kryska na matyska"... Na platformie uczy się obecnie ok 3000 osób.

Swoje konto posiadam na superhost.pl  Dwa dni temu otrzymałam maila takiej treści: (...)Witam, wykorzystuje Pani takie obciążenie procesora,  że powoduje to problemy innym użytkownikom serwera(...)
(...) Dajemy pani 7 dni na optymalizację kodu(...)
Dla ułatwienia podano mi trzech winowajców: index.html; styles.php; index.php
No i właśnie moje pytanie. Co zrobić? Nie jestem informatykiem, moja znajomość php jest powiedzmy to sobie szczerze - średnia. Czy ktoś może pomóc?

Dodatkowo usługodawca zmienił u mnie jedną rzecz, po której nastąpiły te problemy. Może więc sprawy się jakoś wiążą?

cytuję:  Zmieniłem nazwę pliku .htaccess na htaccess.

W odpowiedzi na * Ewelina *

Odp: Optymalizacja

Napisane przez: Łukasz Leszewski ()
może zmiana hostingu uśmiech
Dla takiej liczby użytkowników to już można spróbować serwer dedykowany.

Jeżeli chodzi o plik htaccess to żeby on miał sens z reguły powinien to być plik:
.htaccess
chyba że ustawienia serwera mówią innaczej ale to i tak dłuższa historia.

Dla osoby nie zajmującą się programowaniem i adminstrowaniem mogę doradzić jedynie zmiane usługodawcy. Zresztą o superhoscie nie mam za dobrego zdania. Poza tym superhost jest reselerem hostingu zagranicznego z tego co wiem, więc może pora znaleść coś w polsce uśmiech

polecam progresso.pl

tylko przed zapytaniem należy podać im jakieś parametry serwisu i zapytać czy dadzą radę uśmiech

W odpowiedzi na Łukasz Leszewski

Odp: Optymalizacja

Napisane przez: * Ewelina * ()

A czy w jakiś sposób wypływa na te obciążenia mod_rewrite?
Także wprowadzili coś takiego. Potrzebowałam przekierowania...

Może faktycznie jeśli nie zapewnią większej wydolności, to zmienię usługodawcę.

Czy wg Pana moodle jest "dobrze zoptymalizowany"? : )

W odpowiedzi na * Ewelina *

Odp: Optymalizacja

Napisane przez: Łukasz Leszewski ()