Aanmaakdatum cursist

Aanmaakdatum cursist

door Ricardo Dingemans -
Aantal antwoorden: 9

Ik ben nieuw in de Moodle wereld en heb dus nog niet zoveel ervaring.
Mijn vraag is de volgende, kun je inzichtelijk maken wanneer het account van een gebruiker/cursist is aangemaakt in Moodle?

Ik zou daar graag op willen filteren zodat ik cursisten na de afgesproken duur zou kunnen schorsen/verwijderen uit onz eleeromgeving.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Ricardo Dingemans

Re: Aanmaakdatum cursist

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Het is per cursus mogelijk om een maximale aanmeldduur in te stellen (via de eigenschappen van de aanmeldingsmethode in de cursus).

Wanneer cursisten nergens meer aangemeld zijn en zichzelf ook nergens kunnen aanmelden, dan kunnen ze op je site niets meer doen. Misschien is dat voldoende?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: Aanmaakdatum cursist

door Ricardo Dingemans -
Bedankt voor je reactie, het gaat mij echt om de eerste datum van toelating tot het platform. Deze kan ik nergens terug vinden, dus kan hier ook niet op sturen
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Ricardo Dingemans

Re: Aanmaakdatum cursist

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Je kunt de eerste aanmelddatum als beheerder terugvinden in het profiel van de gebruiker.

Staat ook in de databank op mdl_user.timecreated. Je kunt mdl_user.deleted op 1 zetten om de gebruiker te verwijderen, maar daar aan prutsen vraagt wat meer gedegen onderzoek knipoog

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: Aanmaakdatum cursist

door Ricardo Dingemans -