Ανοιχτή συζήτηση

Ανοιχτή συζήτηση

by Grigoris Bisbinikakis -
Number of replies: 5

Αντιδρώντας στο κάλεσμα για ανοιχτή συζήτηση παίρνω το θάρρος πρώτος και γράφω δυο λόγια για εμένα και το moodle.

Είμαι μόνιμος καθηγητής ΠΕ19, Διπλωματούχος Πληροφορικής Παν/μίου Erlangen Βαυαρίας  με μεταπτυχιακό στις Τεχνολογίες Πληροφορικής στην Εκπαίδευση και Εκπαιδευτικό Λογισμικό από το Παν/μιο της Πάτρας. Επίσης έχω και Πτυχίο Μαθηματικών από το Παν/μιο της Πάτρας. Εργάστηκα 6 χρόνια στην Γερμανία στις Εταιρείες SIEMENS Και DaimlerChrysler Aerospace καθώς και σε άλλες μικρότερες στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού. Επίσης γύρω στους 8 μήνες εργάστηκα στο EAITY στην Πάτρα.

Εδώ και 3 χρόνια (πάω στον τέταρτο) είμαι μόνιμος καθηγητής Πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπ. και τα τελευταία 2 χρόνια είμαι αποσπασμένος στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρείας της Πάτρας. Επίσης απασχολούμαι σαν ωρομίσθιος σε ΙΕΚ και ΤΕΙ.

 Βέβαια με CMS έχω εμπειρία από το 1996 αφότου εργαζόμουν στην SIEMENS στο Μόναχο. Τότε αναπτύσσαμε εκπαιδευτικό λογισμικό με το ToolBook και το τοποθετούσαμε σαν Content σε ένα ιδιόκτητο - εμπορικό CMS της εταιρείας.

Το moodle το γνωρίζω εδώ και κάτι μήνες αφότου είχα μια συνεργασία με το ΕΑΠ στην Πάτρα. Ασχολούμουν βέβαια από παλιά με OpenSource (η MasterThesis του Μεταπτυχιακού μου διαπραγματευόταν επίσης αυτό το θέμα) και αφότου το είδα αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον μου για τα CMS.

Επίσης κατάφερα μετά από αρκετό ψάξιμο να εγκαταστήσω το moodle σε ένα USB-Stick μαζί με Apache/MySQL/PHP και έτσι να έχω στα χέρια μου ένα φοβερό εργαλείο το οποίο επιτυγχάνει το μέχρι τώρα ακατόρθωτο. Σχεδόν απεριόριστη Φορητότητα, Ευκολία στην εγκατάσταση και διαχείριση, Επαναχρησιμοποίηση του Content και σε άλλα CMS μέσω SCORM, και πολλά άλλα πλεονεκτήματα.