Dlouhá odezva při přihlašovaní a otevírání zadaných úkolů

Dlouhá odezva při přihlašovaní a otevírání zadaných úkolů

autor Tomáš Kordula -
Počet odpovědí: 6

Dobrý večer,

vzhledem k okolnostem se i naše škola rozhodla jít cestou online výuky přes Moodle. Mohu mluvit za sebe i za kolegy, že nás jeho možnosti nadchli a věříme, že přes něj výuka může být pro naše žáky velmi zajímavá. Bohužel se hned od prvního dne potýkáme s velmi dlouhou odezvou při přihlašovaní a otevírání zadaných úkolů. Je mi jasné, že zrovna v této době se zvýšil tlak na množství osob, které jej využívají, ale čekat několik minut na samotné otevření je příliš. Jsem zatím laik a určitě budu tuto situaci řešit s naší IT osobou, ale napadlo mě, že by mi mohl někdo poradit přímo tady na fóru. Budu rád za každou pomoc úsměv
Předem za ni děkuji.

Tomáš Kordula

Počet hodnocení: -
V odpovědi na Tomáš Kordula

Re: [COVID-19] Tipy a triky pro podporu výuky na školách

autor Jan Wohlgemuth -
Obrázek: Moodle Partner Obrázek: Obzvláště nápomocní moodlisté
Dobrý večer,
bude nutné nejprve doplnit nějaké základní informace. Například kde (na jakém serveru/hostingu) váš Moodle provozujete. Kolik lidí cca současně k Moodle a datům v něm přistupuje. Případně verze Moodle. Cokoliv.
S pozdravem
Jan Wohlgemuth
V odpovědi na Tomáš Kordula

Re: [COVID-19] Tipy a triky pro podporu výuky na školách

autor David Mudrák -
Obrázek: Moodle HQ Obrázek: Obzvláště nápomocní moodlisté Obrázek: Překladatelé Obrázek: Vývojáři

Pokud jste na MoodleCloud, pak se o problémech s výkonem ví a řeší se - https://status.moodlecloud.com/

Je to dočasný problém způsobený nenadálou poptávkou po hostingu (navýšení o 30% za posledních pár dní).

V odpovědi na David Mudrák

Re: [COVID-19] Tipy a triky pro podporu výuky na školách

autor Tomáš Kordula -
Děkuji za odpověď. Zítra to proberu s naším IT člověkem. Myslíte, že ten problém budou v dohledné době nějak řešit ? Případně jak by jsme to mohli řešit my ?
V odpovědi na Tomáš Kordula