Problem na samym początku

Problem na samym początku

Napisane przez: ANDRZEJ WYRWIAK ()
Liczba odpowiedzi: 5

Witam wszystkich 

Zakupiłem kurs moodle na strefa kursów.pl , chciałbym stworzyć platformę dla dzieci.

Logując się na localhost ponownie już po raz 100 i przechodząc kolejne etapy pojawia się taka informacja 

wersja 5.5.31 jest niezbędna a ty używasz wersji 5.5.8 w jaki sposób to zaktualizować, klikając na ten lik nie ma żadnych przekierowań, co trzeba przeinstalować , a może odinstalować. 

niestety nie potrafię już tego obejść(MoodleWindowsInstaller-latest-30, taki plik ściągnąłem, a przed wczoraj 29 i 28 i były większe jeszcze problemy)  , 

A jeszcze wczoraj byłem dwa kroki dalej czyli wpisywałem hasło i chciałem utworzyć konto ale po kliknięciu zapisz zmiany informowano mnie, że muszę usunąć pliki cookies,poddałem się dziś wróciłem i kolejny problem.

Pytanie do was 

nie jestem programistą  i czy dam radę w ogóle coś stworzyć i czy jest jakiś poradnik moodle.

Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.




W odpowiedzi na ANDRZEJ WYRWIAK

Odp: Problem na samym początku

Napisane przez: Piotr Brzózka ()

jak dobrze widze niewłaściwa wersja bazy danych..Jak to są początki i dla dziec i to może moodle cloud ?

W odpowiedzi na Piotr Brzózka

Odp: Problem na samym początku

Napisane przez: ANDRZEJ WYRWIAK ()

W takim razie jak mam temu zaradzic? Co powinienem zainstalować by przejść ten etap.

 Dzieci i dorośli więc opcja moodle cloud odpada.

W odpowiedzi na ANDRZEJ WYRWIAK

Odp: Problem na samym początku

Napisane przez: boruh compl ()

no masz napisane , że musisz podnieść wersje bazy danych 


jak nie wiesz o co chodzi to pisz do twojego hostingu , jak masz hosting własny (w co wątpie ) to zrób to co kazali, czyli podnieś bazę danych 

W odpowiedzi na ANDRZEJ WYRWIAK

Odp: Problem na samym początku

Napisane przez: Przemyslaw Stencel ()

Dzieci i dorośli więc opcja moodle cloud odpada.