Enrol manual expired action/manuele aanmelding verlopen actie

Enrol manual expired action/manuele aanmelding verlopen actie

door Roy Aquilara -
Aantal antwoorden: 0

In de plugin om manueel voor cursussen aan te melden, daar zijn vier opties/acties om uit te kiezen wanneer een gebruiker zijn aanmelding is vervallen. De aanmelding voor een cursus is bij mij vastgezet op 365 dagen. Allereerst is mijn vraag wat exact het verschil is tussen de vier verschillende opties nadat de aanmelding verlopen is. Ik snap dat als je een cursist van de cursus uitschrijft, deze ook niet meer in de lijst voorkomt en de data van de cursist van deze cursus ook verdwijnt. Maar wat doen de andere opties dan?

Ik ga er vanuit dat het voor mij wenselijk is de cursist daadwerkelijk uit te schrijven. Het is een jaarlijks terugkomende cursus namelijk, die opnieuw gevolgd dient te worden. Daarom heb ik de plugin ook op uitschrijven gezet en de aanmeldingsperiode voor de cursus om te testen op vijf minuten gezet. Na deze vijf minuten heeft de cursist inderdaad geen toegang meer tot de cursus, echter staat deze nog wel als aangemeld in de cursus en is ook de rol van student nog aanwezig. Het wijzigen van de actie nadat de aanmelding vervalt in de andere opties maakt ook geen verschil. Er gaat ergens dus iets mis.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is en wat ik moet doen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Mvgr,

Roy

Gemiddelde van de beoordelingen:  -