Upgrade 1.8.4 na 1.9

Upgrade 1.8.4 na 1.9

autor Miloslav Krátký -
Počet odpovědí: 14
Dobrý den, potřeboval bych poradit jak postupovat pokud chci upgradovat 1.8.4. na 1.9. Upozorňuji že jsem správce nikoliv programátor, takže prosím, pokud můžete, pište spíš "polopaticky" než odborně. Děkuji za pochopení.
Počet hodnocení: -
V odpovědi na Miloslav Krátký

Re: Upgrade 1.8.4 na 1.9

autor David Mudrák -
Obrázek: Moodle HQ Obrázek: Obzvláště nápomocní moodlisté Obrázek: Překladatelé Obrázek: Vývojáři
  1. vypněte webový server
  2. zazálohujte vaši databázi (SQL dump)
  3. zazálohujte datový adresář Moodlu (moodledata)
  4. zazálohujte stávající adresář s instalací Moodlu
  5. stáhněte si z http://download.moodle.org/ Latest Stable Build verze 1.9.x
  6. rozbalte tuto verzi do adresáře s vaší instalací Moodlu - povolte přepsat všechny stávající soubory
  7. zapněte webový server
  8. navštivte stránku http://váš.moodle/admin/
  9. dokončete upgrade podle pokynů na obrazovce
  10. hotovo!

Mějte, prosím, na paměti, že na překladu 1.9 se ještě pracuje a bude k dispozici až v průběhu června. Pokud provozujete váš Moodle v reálných produkčních podmínkách, doporučuji počkat.
Výše uvedený postup je obecný a dá se aplikovat i častěji. Balíček Latest Stable Build je vydáván jednou týdně, většinou ve středu ráno středoevropského času.

--mudrd8mz
V odpovědi na David Mudrák

Re: Upgrade 1.8.4 na 1.9

autor Miloslav Krátký -
Dobrý den, netušíte prosím někdo, jestli už je k dispozici čeština k verzi 1.9? Díky za info.
V odpovědi na Miloslav Krátký

Re: Upgrade 1.8.4 na 1.9

autor David Mudrák -
Obrázek: Moodle HQ Obrázek: Obzvláště nápomocní moodlisté Obrázek: Překladatelé Obrázek: Vývojáři