Lay out van Nederlandse Moodle aangepast

Lay out van Nederlandse Moodle aangepast

door koen roggemans -
Aantal antwoorden: 6
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Ik vond het blok 'sociale activiteiten' nogal vol geworden en de vlag de lading al helemaal niet meer dekken, vermits er vanalles en nog wat in dat blok stond.

Vandaar een nieuwe vorm voor de Nederlandse Moodle. Ik verwacht dat nieuwe gebruikers op deze manier gemakkelijker de weg naar informatie vinden, wat toch de bedoeling is van deze pagina natuurlijk.

Opmerkingen altijd welkom (maar goed doen voor iedereen is onmogelijk knipoog )
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: Lay out van Nederlandse Moodle aangepast

door Hans de Zwart -
Voor mij heb je in ieder geval goed gedaan. Een juiste keus en hopelijk wordt het voor nieuwe Nederlandse Moodlers nog makkelijker om hun informatie te vinden.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: Lay out van Nederlandse Moodle aangepast

door Guido van der Waals -
De lay out is heel prettig. Mijn complimenten. Heb je bewust in een forum gekozen voor de HTML opmaak? Mijn vragen verliezen na invoer geheel de opmaak. Nu is mijn bijdrage niet te lezen. In de vorige versie had ik daar geen problemen mee. Waarschijnlijk doe ik nu iets fout.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Guido van der Waals

Re: Lay out van Nederlandse Moodle aangepast

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Nee, niets veranderd.
Ik ben ook al enkele dagen mijn editor kwijt op Moodle.org Oorspronkelijk dacht ik dat het aan een instelling van mijn browser lag (wat aan geprutst), maar op mijn eigen site werkt die wel.

Weet iemand van werken aan/problemen met de editor?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: Lay out van Nederlandse Moodle aangepast

door Marion de Groot -

Een probleem met de editor heb ik ook! Soms doet 'ie het wel, dan weer niet.  Ik zie wel de knoppenbalk, maar geen tekstvak. als ik dan op "vergroot editor" klik ( vergroot editor ) dan krijg ik een popup waar ik wel gewoon tekst in kan voeren.

Ik heb de lijn nog niet kunnen ontdekken in de situaties waarin de editor niet goed verschijnt, dus de oplossing is mij nog niet nabij.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Marion de Groot

Re: Lay out van Nederlandse Moodle aangepast

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Oei, Marion, zoals je kunt zien is dit een heel oude tread. Ondertussen zijn de problemen al lang van de baan. Ik probeer een checklist te maken en reken even op andere Moodlers om eventueel het lijstje aan te vullen:
  • IE versie 6 nodig (of een andere moderne browser)
  • Je kunt de html-editor aan en afzetten met je eigen profiel. Bekijk die instelling even
  • Je kunt de html-editor aan en afzetten op site-niveau, via beheer, configureer variablen
  • Javascript moet ingeschakeld zijn in je browser
  • ...
Gemiddelde van de beoordelingen:  -