Informacja zwrotna dla rodziców o postępach uczniów

Informacja zwrotna dla rodziców o postępach uczniów

Napisane przez: Adam Strzelczyk ()
Liczba odpowiedzi: 13

Witam Serdecznie.

Jestem nauczycielem, próbuję wykorzystać system MOODL-e do przesyłania informacji o postępach edukacyjnych i frekwencji rodzicom moich uczniów. Jak użyć MOODL-A do tego celu?
Bardzo proszę o pomoc w tej kwesti. Może inny CMS będzie lepszy do tego zadania?

Z wyrazami uszanowania Adam S.

W odpowiedzi na Adam Strzelczyk

Odp: Informacja zwrotna dla rodziców o postępach uczniów

Napisane przez: Aneta Ja ()
Chciałabym odświeżyć ten bardzo stary temat, który nie doczekał się jak widać rozwinięcia. Może teraz?
Czy ktoś z Was wykorzystuje Moodla, czy też jakieś jego moduły by umożliwić rodzicom śledzenie postępów w nauce swoich pociech? Jeśli tak to w jaki sposób?
Widziałam, że na moodle daje możliwość oceniania zadań, ale nie jest to funkcjonalność o którą mi chodzi.
Czy jest jakiś moduł umożliwiający wprowadzanie ocen i innych danych (frekwencja) z dziennika papierowego?
W odpowiedzi na Aneta Ja

Odp: Informacja zwrotna dla rodziców o postępach uczniów

Napisane przez: Przemyslaw Stencel ()
... umożliwić rodzicom śledzenie postępów w nauce swoich pociech? Jeśli tak to w jaki sposób?

Sam z tego nie korzystam, ale zobacz tutaj: http://docs.moodle.org/en/Parent_role

Czy jest jakiś moduł umożliwiający wprowadzanie ocen i innych danych (frekwencja) z dziennika papierowego?

W dzienniku (administracja -> oceny) można wprowadzać oceny nie powiązane z aktywnościami w kursie (Edit categories and items -> Add grade item)
W odpowiedzi na Przemyslaw Stencel

Odp: Informacja zwrotna dla rodziców o postępach uczniów

Napisane przez: Aneta Ja ()
"Sam z tego nie korzystam, ale zobacz tutaj: http://docs.moodle.org/en/Parent_role "

Chciałam to przetestować, więc przypisałam rolę według instrukcji. Samo przypisanie takiej roli chyba nic nie zmieniło w kącie "rodzica".

Dalej w tej instrukcji jest napisane: