ingebedde vragen (cloze)

ingebedde vragen (cloze)

door irene springer -
Aantal antwoorden: 5

Beste mensen,

Ik ben een toets aan het maken met ingebedde vragen. Nu staat er altijd bij dit soort vragen: "Gevoeligheid voor hoofd/ kleine letters deze staat op nee. Dat betekent dat de computer het goed rekent als een kind een woord niet met een hoofdletter schrijft.

Weet iemand hoe ik deze functie anders kan zetten zodat de test wel gevoelig is voor hoofdletters?

Groet,

Irene

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op irene springer

Re: ingebedde vragen (cloze)

door Kris Gonnissen -
Als je bij ingebedde antwoorden SHORTANSWER_C gebruikt in plaats van SHORTANSWER is het antwoord hoofdlettergevoelig.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Kris Gonnissen

Re: ingebedde vragen (cloze)

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Dat wist ik niet. Staat dat ergens gedocumenteerd?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: ingebedde vragen (cloze)

door Kris Gonnissen -
Als je bij het maken of bewerken van een vraag van het type "Ingebedde antwoorden (cloze)" bovenaan klikt op het vraagteken achter "Ingebedde antwoorden (cloze) toevoegen" krijg je Engelstalige uitleg, en een voorbeeldvraag.
Hier het bewuste stukje uit die voorbeeldvraag:

A shortanswer question where case must match. Write moodle in upper case letters {1:SHORTANSWER_C:moodle#Feedback for moodle in lower case ~=MOODLE#Feedback for MOODLE in upper case ~%50%Moodle#Feedback for only first letter in upper case}

Gemiddelde van de beoordelingen:  -