instal·lació

instal·lació

per Joan Pere Amengual Vich -
Nombre de respostes: 7
Ep,
som un poc negat en temes d'informàtica, però hi ha manera d'instal·lar el moodle per fer feina des de casa? Es necessita un espai web? Es pot fer des d'un blog? Ara mateix, no tenc un permís , però quan m'incorpori alcentre volia anar un poc calent al centre. Crec que és una eina encertada per a nivells en què la canalla pot anar fent.
Fins prest.
En resposta a Joan Pere Amengual Vich

Re: instal·lació

per Jordi Fontich Vicens -
Hola Joan Pere,
pots instal·lar un Moodle en "local" (al teu ordinador) per fer proves. Si vols que es pugui accedir al Moodle via Internet, llavors l'hauràs de penjar d'un servidor (propi o extern). Si tens un espai web, abans d'instal·lar-hi el Moodle has de comprovar quines versions de php i MySQL fa córrer.
En resposta a Jordi Fontich Vicens

Re: instal·lació

per Joan Pere Amengual Vich -
Hola Jordi,
De moment intentaré feina en "local". Ja he mirat els paquets de moodle que es poden descarregar a "downloads". Un parell de preguntes: suposo que amb la darrera versió ja m'anirà bé,no? la puc descarregar en català o he de fer res amb la carpeta que hi ha comprimida en l'espai central del curs?
Pel que fa a la resta, de moment m'asseguraré de fer bé la feina a casa i després ja cercaré servidors...
Gràcies.
En resposta a Joan Pere Amengual Vich

Re: instal·lació

per Jordi Fontich Vicens -
Hola Joan Pere,
si vols instal·lar en local, llavors hauràs de convertir el teu ordinador en un "servidor" local (amb Apache, php i MySQL). Si el teu sistema operatiu és Windows, a la pàgina de baixades de Windows ja trobaràs els paquets preparats per fer-ho. Si el teu ordinador és Linux o Mac es fa de diferent manera.
En resposta a Jordi Fontich Vicens

Re: instal·lació

per Joan Pere Amengual Vich -
Molt bé,
Ara he davallat el darrer paquet per a windows, però no m'atrevesc a tocar res encara.
Hi ha una carpeta "server" amb un fart de subcarpetes, un document de text que diu "readme" i que no acabo d'entendre i dos accessos que diuen stop.exe i i start moodle.exe que quan hi accedeixo em passen a un format diferent.
Hi ha cap manual per convertir l'ordinador en un servidor local?
En resposta a Joan Pere Amengual Vich

Re: instal·lació

per Jordi Fontich Vicens -
Hola Joan Pere,
a la mateixa pàgina de descàrregues del Moodle per a Windows hi trobaràs un enllaç que et du cap a la documentació sobre com es fa per tenir un servidor en local.
En resposta a Jordi Fontich Vicens

Re: instal·lació

per patricia Folgueras -
Hola a tots i totes, jo estic en el mateix cas de Joan, vull començar a treballar en local però no se com convertir mi pc en un servidor. Tinc pocs coneixements d'informàtica i porte tres dies desesperada buscant la resposta. El que si he trobat es fer un servidor al pen drive. Es la mateixa cosa però instal·lant els arxius a l'arrel C. O necessite altres arxius.

En resposta a Joan Pere Amengual Vich

Re: instal·lació

per Miquel Molinas -
Jo he seguit el mateix camí i he fet doble clic al "start moodle.exe" i se m'ha instal·lat automàticament. Cal però abans desactivar el Firewall del Panda sinó no funciona. També he canviat el port d'accés del Skipe tal i com s'indica a "readme" on hi ha consells per si no funciona.
Bona feina