maleïda memòria o alguna cosa no va bé

maleïda memòria o alguna cosa no va bé

per Rosa Maria Trias Capella -
Nombre de respostes: 2
Des de fa anys disposo d'un espai a phobos per fer proves. Des del setembre de l'any passat no havia fet res ja que m'havia embolicat en un macroprojecte i disposava d'un altre servidor. Ahir vaig entrar a la pàgina http://phobos.xtec.cat/rtrias/moodle, i cap problema, però al voler entrar amb el filezilla a phobos.xtec.cat amb el meu nom d'usuari i contrasenya no hi ha manera, no em diu que no em coneix, sempre diu que no pot connectar amb el servidor. Ja no sé si soc jo que no poso bé el meu nom d'usuari i la meva contrasenya o és que faig alguna altra cosa malament.

Algú em pot ajudar? Porto dos dies barallant-m'hi i ja no sé què més fer. Tampoc puc entrar a mysql, o sigui que estic lligada de mans i peus.

En resposta a Rosa Maria Trias Capella

Re: maleïda memòria o alguna cosa no va bé

per Raül Fernández -
Hola Rosa, fa un mesos que phobos va rebre un atac als servidors, de manera que es van pendre dues mesures:

1.- Canviar PER TOTHOM el port de connexió per FTP al 941.
2.- Els espais afectats (que no eren tots) se'ls va canviar la contrasenya i es van enviar correus explicatius.

Per tant, primer prova de posar el port 941. Si això no funciona, és possible que t'hagin modificat la contrasenya, en aquest cas envia un email a SAU sol·licitant la nova contrasenya.