Ezin naiz datu basera konektatu

Re: Ezin naiz datu basera konektatu

Isidro Javier Fernández -
Erantzun kopurua: 0
Kaixo Irati.
Ez dakit ondo ulertu dudan eta ez dakit lagun zaitzakedan, baina gutxienez saiatuko naiz.
Uler dezakedana zera da: bi ordenagailu dekozuz linuxekin, batean MySQL instalatu duzu eta bestean Apache/PHP/moodle instalatu duzu. eta orain galdu naiz (ez daukat jarri duzun guztia irakurtzeko astirik eta), MySQL dagoen ordenagailuan databasean sesioa zabaltzen duzu baina beste ordenagailutik ezin duzu?
Ez dakit hau den ala ez, informazio gehiago jartzen baduzu hobeto.
Dena den, hau baldin bada, moodle instalatu aurretik saiatu sara databasera "ailegatzea", hau da, saiatu zara konektatzea phpmyadmin, toad edo beste programa batekin MySQLk entzuten duela jakiteko?
Niri horrelako gauza gertatu zitzaidan eta MySQLk daukan usuariorekin daukan ezaugarri mota zen, hau da, jakin behar duzu nola MySQLk sortu du konektatzen zaren usuarioa, ez baita gauza bera root@localhost edo root@%, lehenengoarekin MySQL instalatuta dagoen ordenagailu bertan konekta zaitezke eta bigarren usuarioarekin edonondik egin dezakezu.
Usuarien zera ez baldin bada, 3306 puerto zabalduta dagoela baieztatu, hau MySQLk erabiltzen duen puerto da eta.

Orain ez zait ezer gehiago iruditzen, kontatuko didazu.

Agur.