Moodle eta nere MAC

Moodle eta nere MAC

Jabier Lopez Goenaga -
Erantzun kopurua: 1
Agian zuen artean mac-zaleren bat egongo da eta, agian, moodle instalatuta izango du. Horri natorkio laguntza eske. Saiatu naiz mac berrian moodle instalatzen. Paketea jaitsi (MAMP eta Moodle), instalatu eta arazoak orduan hasi. Hasteko MAMP abiarazi dudanean erabiltzaile bezala Root delako eta madarikatu hori agertzen da eta ez neu, nahiz eta pribilegioetan erabiltzaile gisa sartu nire datuak. Datu basean sartu eta ezkerreko menuan "users" delako aukera ireki eta hor ez nago. Moodle abiarazi eta erabiltzaile eta pasahitza eskatzen ziazkidanean, ez dizkidate onartzen ez nireak ez eta root delakoarenak ere.
Aklaratzen bazarete ezkertuko nizueke eskutxo bat botatzea. Mila esker.
Puntuazioen batuketa: -
Jabier Lopez Goenaga(e)ri erantzunda

Er: Moodle eta nere MAC

Francisco Sanchez -

Barkaidazu Xabier, baina nik neuk ez dizkizut zalantzarik argituko. Idazten dizut hasierako mailan nagoelako eta ez dakit zer urrats eman behar ditudan hasteko. Moodleen eerresgistratua naiz eta nire asmoa gune ikasgelarako gune bat izatea da: asuntua da ez dakidala nondik hasi ere.

Dagoeneko blog bat dugu informazio orokorrarako eta bertan Moodle-ra link-a jarri nahi dut ikasgaien gorabeherak eskegitzeko; beraz, hasiera-hasieratik nabil ea zerbait arditzen didazun.

Oharra: nik ere MAC erabiltzen dot.