Hi Henny,
You might find this discussion useful: Using Webrhubarb with embedded mp3
What is said is true for Hot Potatoes exercises too.
Cheers,
Glenys
Hi Henny,
You might find this discussion useful: Using Webrhubarb with embedded mp3
What is said is true for Hot Potatoes exercises too.
Cheers,
Glenys
Hola Andrés,
I understand your question but I can't reply in Spanish (and this is an English language forum - there's also Moodle en Español)
You can follow the activity of teachers, like all other users, by going to their Profile and clicking on Activity Reports.
Cheers,
Glenys
Hi David,
Why do you need to stop using the Questionnaire module?
Cheers,
Glenys
Hi Henny,
I like the idea but my French students seldom had the level in English for such videos. I can't really try it out because, as I said before, I can't drag players on Mac Lion - no idea who to or how to complain about that.
How did you get the video? Is it legal?
Sorry to be so negative.
Cheers,
Glenys
Bonsoir tous,
Ah, les problèmes culturelles !
Les français qui pensent que Sameh fait du prosélètisme, quand elle ne fait qu'une introduction correcte et conventionnelle - dans sa culture à elle.
Mary, je ne suis pas surprise par les réactions parce que je suis depuis plus de 40 ans en France, mais je ne comprends pas moi non plus comment la plupart de mes amis français (ils sont presque tous de gauche) pense que la République va s'éffondrer parce que quelques jeunes filles portent une voile. Mais c'est comme ça - les français se sentent aggréssés dans leur identité et dans leurs valeurs les plus précieuses.
Et pour l'avoir dit, comme Mary et Sameh, je vais sûrement recolter un "pas cool".
Cheers,
Glenys