Hello,
I'm not sure if this is the same problem or a different one.
The same thing happened when I imported Hot Pot JQuiz questions into a Moodle Quiz: the questions were ordered as described above. A colleague told me to select "sort by age" and it solved the problem.
Cheers,
Glenys
Glenys Hanson
Poster lagt til av Glenys Hanson
Hello Henny,
I've found a very simple workaround. In the settings for the quiz, I answer "No" to "Force media plugins" and the original Flash player is used instead of the Moodle one.
Hope this helps.
Cheers,
Glenys
I've found a very simple workaround. In the settings for the quiz, I answer "No" to "Force media plugins" and the original Flash player is used instead of the Moodle one.
Hope this helps.
Cheers,
Glenys
Hello Gordon,
Thanks for your usual speedy solution.
All the best,
Glenys
Thanks for your usual speedy solution.

All the best,
Glenys
Bonjour,
Il est facile de créer des questions dans Hot Potatoes et de les importer dans le Moodle Quiz. Mais je n'ai pas essayé avec de la vidéo.
Glenys
Il est facile de créer des questions dans Hot Potatoes et de les importer dans le Moodle Quiz. Mais je n'ai pas essayé avec de la vidéo.
Glenys
Bonjour,
J'arrive très en retard dans cette discussion, mais en plus des possibilités mentionnées par Daniel, JMatch de Hot Potatoes intègre une fonction "flashcard". Je ne l'ai pas expérimentée dans Moodle.
Glenys
J'arrive très en retard dans cette discussion, mais en plus des possibilités mentionnées par Daniel, JMatch de Hot Potatoes intègre une fonction "flashcard". Je ne l'ai pas expérimentée dans Moodle.
Glenys