Thanks for the lesson, Tim.
Joseph Rézeau
Posts made by Joseph Rézeau
Katie,
I don't know how "crazy" your install may be, but the question on your screenshot does look "crazy" to me. You are asking "Which of the following countries etc." which presupposes that there will be more than one country to be selected by the student but... your MCQ question does not provide the student with the possibility to select more than one option. If you really want your list of options to match the text of your question, then you should have selected "Multiple answers allowed" when creating your question.
Joseph
@Jérôme,
Je n'arrive absolument pas à reproduire ce "bug" (ni sur un Moodle 2.6 ni sur un 2.7) :

J'ai toujours le message attendu :

Je note sur ta copie d'écran que tu as "corrigé" la faute de frappe de la question d'origine fournie par Pierre bueno dans son backup. Moi j'ai utilisé sa question originale sans aucune modif.
Il aurait été préférable de demander à Pierre de nous fournir juste un export d'une catégorie avec une question. Son fichier de backup est très gros et met un temps infini à la restauration.
Joseph
The current code sets a Feedback activity to be completed when submitted. Why would you need to change this?
Joseph