Posts made by Joseph Rézeau

Picture of Core developers Picture of Plugin developers Picture of Testers Picture of Translators

This problem has been reported in the H5P forum here: Hover text for images not working https://h5p.org/node/398028

As far as I know the problem has now been fixed. It does work as expected on my moodle local site running

Moodle 3.7.2 (Build: 20190909)

H5P version 1.19.1 dated 2019081600

H5P library Drag and Drop (1.13.7)

Which version of the Drag and Drop library are you running on your sites?

Average of ratings: Useful (1)
Picture of Développeurs Picture of Développeurs de plugins Picture of Testeurs Picture of Traducteurs
Je comprends bien qu'il s'agit d'un détournement de la fonctionnalité initiale des tags "centres d'intérêt". Je ne vois pas d'autre solution.
Picture of Développeurs Picture of Développeurs de plugins Picture of Testeurs Picture of Traducteurs
@Clara,
Je ne dirai rien des réponses techniques déjà données, mais je suis surpris de cette demande. Ce n'est pas à un admin de décider des centres d'intérêt des utilisateurs !

Ça marche sans problème pour moi. Moodle 3.7.2 thème Boost Gapfill version 2019051900.

Je trouve bizarre sur ta copie d'écran que le bloc "Question 6 Pas encore répondu etc." se trouve à droite, il devrait être à gauche.

Average of ratings: Utile (1)