Posts made by Joseph Rézeau

Picture of Core developers Picture of Particularly helpful Moodlers Picture of Plugin developers Picture of Testers Picture of Translators

"Could it be that when you add a rose feedback output and no questions are added to the specific question feedback, this error occurs?"

Yes! I've been able to reproduce this. But... why would you do this (no questions are added to the specific question feedback)? 

Picture of Core developers Picture of Particularly helpful Moodlers Picture of Plugin developers Picture of Testers Picture of Translators
The fact that those videos are freezing may depend on many factors other than being part of an H5P content: the quality of the students' internet connection, the length of the videos, their encoding, etc.
Try this: take one of those videos that is inside an H5P interactive video content and just put it on a page in your Moodle course and ask the students to view it and report any problems.
Picture of Développeurs Picture of Développeurs de plugins Picture of Moodleurs particulièrement utiles Picture of Testeurs Picture of Traducteurs

Oups 😳 tu as raison, Christian. Ca marche ! Je m'étais emmêlé les pinceaux dans mes tests ; ton astuce fonctionne avec un H5P Agamotto créé avec l'îcone bleue, mais pas si créé avec l'icône noire.

Après, cette réduction de 60% de ce contenu et donc des images va donner un affichage rikiki sur un téléphone... 

Picture of Développeurs Picture of Développeurs de plugins Picture of Moodleurs particulièrement utiles Picture of Testeurs Picture of Traducteurs

Non, Christian, il n'est pas possible de modifier le style CSS des contenus H5P en modifiant le CSS d'un thème Moodle, parce qu'ils s'affichent dans un iframe. Il y a eu une longue discussion à ce sujet par notre collègue Zabelle Motte ici : Customize H5P activity plugin css. J'y avais participé, mais il me semble que c'est très compliqué et que finalement on a laissé tomber...