Instal·lació al phobos

Instal·lació al phobos

per Salvador Cardona -
Nombre de respostes: 3
Un amic i mestre del cole dels meus fills m'ha demanat que l'ajudi a instal·lar el Moodle (1.8.3) al phobos.

Comencem ,
Tipus: mysql
Servidor: localhost
Base de dades: a80....
Usuari: a80....
Contrasenya: ********
Prefix: mdl_

Amb això obtinc l'error:
"No es pot obrir la connexió amb la base de dades que heu especificat. Comproveu els paràmetres de la base de dades."

Alguna cosa no la posem bé? el servidor?

En resposta a Salvador Cardona

Re: Instal·lació al phobos

per Josep M -
Hola Salvador,

pel que entenc estas intentant montar un moodle a un espai d'una escola. El dia 12 van estar fent actualitzacions a l'espai phobos i ara ja no es el localhost sino: myphantom2.

Et deixo aqui el troç de missatge que han enviat a la meva escola que fa referència a aquest aspecte.

"Per tal de millorar el servei, hem traslladat les dades del vostre portal a un nou servidor, myphantom2. Això­, les aplicacions hauran de connectar-hi indicant aquest nom allà on sigui necessari (per exemple ='myphantom2' en lloc de ='localhost')."

Per comprovar-ho de manera fàcil si es això es intentar entrar a la base de dades amb les dades de connexió que tens.

Espero que sigui això.

Josep M Sardà.


En resposta a Josep M

Re: Instal·lació al phobos

per Salvador Cardona -
Gràcies,

Ja és això, posant myphantom2 a servidor tot ha anat bé.
També, tal com diu el Raül, entrat al phantom.xtec.cat/mysql2 a la pàgina inicial cal triar el servidor myphantom2 per poder acceddir.