Restauració de cursos

Restauració de cursos

per Ramon Granyó Vallverdú -
Nombre de respostes: 6
Hola,

Vaig crear uns cursos amb el meu espai phobos i després els vaig restaurar al moodle de l'escola.

La restauració semblava que era correcta però alhora d'obrir arxius ( adobe, word...), no així pàgines web, no me'ls deixar obrir i em diu que no estan al servidor "he requested document was not found on this server."
L'arxiu fou pujat per FTP a la carpeta backupdata i quan mires els cursos, sembla que els arxius hi són.

Quin pot ser el problema?

Gràcies.
En resposta a Ramon Granyó Vallverdú

Re: Restauració de cursos

per Josep M -
Hola Ramon,

has mirat que l'enllaç quedi correctament posat?

a vegades aquest enllaç no queda correcte i despres no es capaç de trobar-lo.

per exemple et queda: /docs/fitxer.doc

i així no li serveix ho ha de posar la'guna altra manera.

Prova de refer l'enllaç a avera si et funciona i si es així, a mi nomes se m'acud que hauras de refer tots els enllaços.

sort

Josep M

En resposta a Josep M

Re: Restauració de cursos

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Sembla que en alguna versió anterior de Moodle aquest problema passava sovint: la còpia de seguretat es restaurava bé, però els enllaços interns no . Aquests s'havien desat com absoluts quan, per anar bé, haurien de ser relatius.
Això implica que un cop restaurart el curs cal fer un repàs perquè no quedin imatges o fitxers interns sense enllaçar.
En resposta a Joan Queralt

Re: Restauració de cursos

per Ramon Granyó Vallverdú -

Sóc bastant nou amb això del moodle i hi ha algunes coses que no sé fer. En aquest cas com es repassen aquests fitxes sense enllaçar.

El problema em passa amb tots els arxius i fins i tot si n'afegeixo un de nou.

què he de fer?

Gràcies pel teu comentari.
En resposta a Josep M

Re: Restauració de cursos

per Ramon Granyó Vallverdú -
Sí, ho he comprovat i surt el nom de carpeta, en aquest cas 1rbatb/arxiu.doc. Fins i tot si penjo un arxiu nou, també em dóna el mateix problema.

Gràcies per tot
En resposta a Ramon Granyó Vallverdú

Re: Restauració de cursos

per Josep M -
Hola Ramon,

si ho he entes bé, resulta que si ara penges un fitxer nou, tampoc et funciona l'enllaç, oi?

Be en aquest cas jo em decantaria en algun problema de la instal·lació, que no sabria pas que dirte sino tornar instal·lar el moodle de nou.

Josep M