antwoord posten in fora

antwoord posten in fora

door Betsy Calcoen -
Aantal antwoorden: 6
Beste,

ik heb een cursus aangemaakt met een discussieforum. Mijn studenten (toegewezen aan een groep) kunnen een bericht posten. Maar ze kunnen niet antwoorden op een bericht van iemand anders. Hoe kan dit? Iemand raad voor mij? Alvast hartelijk bedankt!
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Betsy Calcoen

Re: antwoord posten in fora

door Christian Bokhove -
Welke versie?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Christian Bokhove

Re: antwoord posten in fora

door Betsy Calcoen -
Beste,

ik heb gezien dat er op de site een vermelding staat van versie 1.8.1. Kan dit verder helpen om een oplossing voor mijn probleem te vinden?

alvast bedankt
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Betsy Calcoen

Re: antwoord posten in fora

door Peter-Anne Wissema -
als je het forum aanklikt en op forum wijzigen klikt, zie je welk soort forum je gekozen hebt.
Als het goed is kan bij de keuze Standaardforum voor algemeen gebruik ieder lid van het forum antwoorden, maar ook zelf nieuwe discussies opstarten.
Blijft dat een leerling zich in de rechterbovenhoek wel moet opgeven als lid van het forum.



Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Peter-Anne Wissema

Re: antwoord posten in fora

door Betsy Calcoen -
hallo,

bedankt voor de reactie. Ik had niet door dat de cursisten zich als lid van forum moesten opgeven. Nu lijkt het erop dat alles werkt!
met vriendelijke groet, Betsy
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Betsy Calcoen

Re: antwoord posten in fora

door Peter-Anne Wissema -
Je kunt ook aangeven dat iedereen verplicht lid is. Er valt dan niet te kiezen, iedereen binnen het vak is dan lid van het forum en krijgt dan ook de berichten daarvan.

Maar misschien is dat alleen handig voor een startforum.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -