Problema amb 1.8 al Phobos

Problema amb 1.8 al Phobos

per Alex Salgado -
Nombre de respostes: 10

Hola a tothom,

estic instal·lant la versió 1.8 al phobos i surt això:

S'està comprovant el vostre entorn

S'està comprovant si els diferents components del vostre sistema satisfan els requeriments

Nom Informació Informe Estat
unicode es requereix instal·lar/habilitar Activa
database mysql esteu executant la versió 4.1.18 i es requereix la 4.1.16 OK
php esteu executant la versió 4.4.4 i es requereix la 4.3.0 OK
php_extension iconv es recomana instal·lar/habilitar Activa
php_extension mbstring es recomana instal·lar/habilitar OK
php_extension curl es recomana instal·lar/habilitar OK
php_extension openssl es recomana instal·lar/habilitar Activa
php_extension tokenizer es recomana instal·lar/habilitar OK
  • Es requereix emmagatzemar totes les dades en format Unicode (UTF-8). Les noves instal·lacions s'han de realitzar en bases de dades que tinguin definit com a Unicode el conjunt de caràcters per defecte. Si esteu fent una actualització, hauríeu de passar el procés de migració a UTF-8 (vg. la pàgina d'Administració).
  • És sumament recomanable instal·lar la biblioteca opcional ICONV a fi de millorar el rendiment del lloc, especialment si el vostre lloc utilitza llengües no romàniques.
  • Es recomana instal·lar la biblioteca OpenSSL per habilitar la funcionalitat de Moodle en Xarxa.
Abans d'instal·lar aquesta versió de Moodle heu de resoldre tots els problemes d'entorn (errors) que s'han trobat.

Algú sap què s'ha de fer?

Gràcies.

En resposta a Alex Salgado

Re: Problema amb 1.8 al Phobos

per Miquel Escarrà -
Em sembla que no la podràs instal·lar.

El suport a UTF-8 és als servidors, però no sé si està preparat al MySQL tot i tenir-hi una versió més recent que la que cal.

Si es tractés d'una actualització, com diu a les observacions, caldria fer la transformació de bases de dades del mooldle a utf-8. Aquest procés és totalment automàtic.

De moment, el que pots fer és enviar directament al Departament la còpia de pantalla que has enviat aquí, per si t'ho poden aclarir o dir-te quan serà que adaptaran les bd a utf-8. (àrea d'arquitectura tecnològica)

Miquel
En resposta a Miquel Escarrà

Re: Problema amb 1.8 a 1and1.es

per Paco Rivière -
Jo estic instal·lant la versió 1.8.3 en un altre servidor i tinc el mateix problema!
unicode
docs.gifes requereix instal·lar/habilitar

Es requereix emmagatzemar totes les dades en format Unicode (UTF-8). Les noves instal·lacions s'han de realitzar en bases de dades que tinguin definit com a Unicode el conjunt de caràcters per defecte. Si esteu fent una actualització, hauríeu de passar el procés de migració a UTF-8 (vg. la pàgina d'Administració).

Activa

En resposta a Alex Salgado

Re: Problema amb 1.8 al Phobos

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Vols dir que no pots continuar la instal·lació? Sembla que tot i que l'unicode està en vermell està actiu i, per tant, podries continuar la instal·lació.
Pel que fa a la bibilioteca ICONV t'és igual instal·lar-la o no, és cosa del servidor, igual que l'OpenSSL.
Jo, si trobés el botó Continua, tiraria endavant.
En resposta a Joan Queralt

Re: Problema amb 1.8 al Phobos

per Jaume Samarra -

Hola,

Tinc el mateix problema amb l'1.8. El botó de continuar hi és, però no deixa seguir. El phobos té problemes amb el format Unicode (UTF-8).

S'ha d'instal·lar una versió inferior... no?

En resposta a Jaume Samarra

Re: Problema amb 1.8 al Phobos

per andreu ortin -

Hola,

Per no tenir cap problema amb la instal·lació el que has de fer es utilitzar com a llengua l'anglès.

En resposta a andreu ortin

Re: Problema amb 1.8 al Phobos

per David Pinyol Gras -
Hola,

Fa una setmana vaig instal·lar el Moodle 1.8.2+ a Phobos i cap problema.
Avui ho he instal·lat al phobos on hi tenia el Moodle 1.5 i no podia.
En arribar a la pantalla d'entorn em deia que la base de dades havia de ser Unicode. He canviat a anglès i res. La base de dades la tinc:
Ordenació de la connexió MySQL: UTF_general_ci
Però res. He intentat diverses coses i quan al http://phantom.xtec.net/mysql2/index.php he canviat la base de dades a
Ordenació de la connexió MySQL: UTF_bin
ja no m'ha donat error amb la base de dades i he pogut continuar instal·lant el Moodle i ara ja el tinc instal·lat.
He canviat altra vegada a UTF_general_ci i la instal·lació en català i no m'ha donat error. Per què ha funcionat? No ho sé. Proveu-ho a veure si vosaltres encerteu a descobrir on falla.

Atentament,

David

En resposta a Alex Salgado

Re: Problema amb 1.8 al Phobos

per Víctor Alegre -
Bones, avui hem pogut instal·lar sense problemes el moodle 1.8.2 + al phobos seguint els passos típics. Sort!
En resposta a Víctor Alegre

Re: Problema amb 1.8 al Phobos

per Josep Biayna Gea -
Hola!

Ens està passant al mateix al instal·lar moodle a l'IES, ja hi tenim la intranet i ens dóna el seguent missatge a la 5a pantalla:

"It is required that you store all your data in Unicode format (UTF-8). New installations must be performed into databases that have their default character set as Unicode. If you are upgrading, you should perform the UTF-8 migration"


Josep
En resposta a Josep Biayna Gea

Re: Problema amb 1.8 al Phobos

per Josep Biayna Gea -
Hola de9,


Ja està instal·lat. Per si algu altre s'hi troba. La base de dades que ja havia instal·ada al mysql2 amb taules de la intranet no tenia per defecte l'utf-8 sinò el latin... Es tracta doncs d'entrar al mysql2, activar la base de dades i anar a "operacions" pe canvia l"ordenació" per defecte a utf8-general-ci i tot va com una seda.

Josep