descàrrega de la versió 1.7.2.

descàrrega de la versió 1.7.2.

per Gonzalo Góngora -
Nombre de respostes: 4
      Vull fer la descàrrega de la versió 1.7.2. M'agradaria descarregarme-la en castellà o català. No sé exactament com fer-ho perquè no sé anglès i la informació la trovo en aquest idioma. Algú podria ajudar a aquest pobre iniciat en moodle "en apuros"?
En resposta a Gonzalo Góngora

Re: descàrrega de la versió 1.7.2.

per Raül Fernández -

Hola Gonzalo,

primer has de baixar tal qual el moodle 1.7.2 (ja posats, tria la 1.7.2+), que per defecte està en anglès. Un cop descomprimit i pujat al servidor, en la carpeta lang, li poses el contingut d'aquest paquet d'idioma

http://download.moodle.org/download.php/lang16/ca_utf8.zip

llavors la instal·lació ja et deixarà triar el català com a idioma.

Raül

En resposta a Raül Fernández

Re: descàrrega de la versió 1.7.2.

per Gonzalo Góngora -

Moltes gràcies, Raül.

     Finalment m'he baixat la versió que m'has recomanat. No saps quina diferència hi ha.

En resposta a Gonzalo Góngora

Re: descàrrega de la versió 1.7.2.

per Raül Fernández -

Hola gonzalo, "+" al final de cada versió, vol dir que és la versió estable, es a dir com una mena de "definitiva" sense canvis a posteriori, és a dir, despres de la versió 1.7.2+ ja hi ha la 1.8

Hi ha algú que t'hagi recomanat la 1.7.2 ? perque jo estic fent servir la 1.8+ i funciona molt bé, amb alguna coseta per arreglar però amb coses noves respecte la 1.7.

Si vols instal·lar per investigar una mica de com funciona el moodle, pots començar amb la 1.8, no?

En resposta a Raül Fernández

Re: descàrrega de la versió 1.7.2.

per Gonzalo Góngora -

      Me'l va recomanar l'Irene Pelegrí, que ha participat moltes vegades en diferents fòrums. Potser es referia a la "+".

     Finalment he seguit el teu consell i m'he descarregat la 1.7.2. +

     De moment no la puc instal.lar perquè no tinc pàgina  PHP. La he demanat al xtec. Quan me la donin ja et diré alguna cosa.

            Gràcies.