Uitbouw van een Nederlandstalige community hub

Uitbouw van een Nederlandstalige community hub

door Pieterjan Heyse -
Aantal antwoorden: 3
Zijn er op dit moment al enige plannen (hoeft niet concreet te zijn) over het starten van een community hub voor Nederlandstalige gebruikers?

Ik heb begrepen dat er een gebruikersvereniging is, komt dit daar ook op de agenda, of zijn jullie nog te druk bezig met het oprichten en uittekenen van richtlijnen/doelen?

Ik stel deze vraag omdat een community hub de uitgelezen manier is om een brug te slaan tussen verschillende scholen en op deze manier een vlotte uitwisseling mogelijk te maken. Als er eventueel scholen zijn die dit eens willen testen, want ik heb op dit moment die functie nog niet uit geprobeerd, laat dit gerust weten, dan zetten we dit eens op.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Pieterjan Heyse

Re: Uitbouw van een Nederlandstalige community hub

door Hans de Zwart -
Hoi Pieterjan,

Ik neem aan dat je spreekt over de community hub features van 1.8?

Er zijn zeker plannen (die een concrete vorm beginnen aan te nemen). Stoas, Digischool en de gebruikersvereniging gaan zich hier ongetwijfeld mee bezig houden.

Via deze forums zullen we iedereen op de hoogte houden.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: Uitbouw van een Nederlandstalige community hub

door Pieterjan Heyse -
Ok,
bedankt.

Wie zijn stoas en Digischool?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Pieterjan Heyse

Re: Uitbouw van een Nederlandstalige community hub

door Hans de Zwart -
Stoas is Moodle Partner in Nederland, een groot onderwijskundig informatiseringsbedrijf (en mijn werkgever).

De Digitale School is een stichting die tot doel heeft alternatieve leerwegen aan te bieden aan leerlingen.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -