iDEAL betaling?

iDEAL betaling?

door Karin van den Berg -
Aantal antwoorden: 8
Mijn excuses als dit al gevraagd is maar het is nu eenmaal geen makkelijke term om te vinden met een zoekfunctie.

Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om iDEAL te integreren met Moodle (zoals dat al kan met Paypal) voor betalingen voor cursussen? (dus toegang geven na betaling etc)

Zo ja, is hier iets bestaands voor/heeft iemand dit al eens geprobreerd, hoe gaat het in zijn werk?

Ik ben programmeur dus sleutelen in de code is geen probleem, echter heb ik momenteel nog geen ervaring met het iDEAL systeem (behalve als betalende klant).

Alvast bedankt!
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Karin van den Berg

Re: iDEAL betaling?

door Christian Bokhove -
Ik heb hier helaas nog niets over gelezen.
Misschien kan het via via.
Moodle integreren met een CMS, die weer met oscommerce webshop. Die laatste heeft een iDEAL plugin.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Karin van den Berg

Re: iDEAL betaling?

door CSG Eekeringe -
Je kunt informatie downloaden/lezen op de iDeal website (www.ideal.nl) over het gebruik en implementatie. Je zou dan zelf een soort koppeling kunnen maken. Houd er wel rekening mee dat je voor iDeal een abonnement bij je bank moet aanvragen en ook moet er per transactie flink betaald worden. De kosten wisselen per bank en abonnement maar je moet denken aan zo'n 100 euro per maand en 50 cent per transactie (excl. btw). Dus misschien kan iDeal voor jou niet eens uit....

succes!
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op CSG Eekeringe

Re: iDEAL betaling? i

door Karin van den Berg -
Bedankt voor de reactie, ik ben bezig om Moodle te installeren voor een klant die binnenkort iDEAL in zijn webshop gaat gebruiken dus de kosten van iDEAL zijn niet mijn zorg gelukkig glimlach

Ik zal maar eens kijken of ik het zelf kan integreren.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Karin van den Berg

Re: iDEAL betaling?