cijfers in groepen

cijfers in groepen

door theo leenders -
Aantal antwoorden: 8
Hoi all,

Ik heb een cursus verdeeld in 2 groepen. Nu krijg ik de opdrachten zelf wel in groepen maar NIET de resultaten.
Ligt dat aan 1.6.3?

theo

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op theo leenders

Re: cijfers in groepen

door Hans de Zwart -
Als het goed is kun je bij de resultaten bovenin het scherm kiezen van welke groep je resultaten wilt zien. In eerste instantie zie je alle resultaten.

Laat maar even weten of het lukt.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: cijfers in groepen

door theo leenders -
Als ik daarna de groep selecteer krijg ik nog steeds aale resultaten.
Dit is niet het geval bij het selecteren van andere zaken zoals opdrachten.

theo


Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op theo leenders

Re: cijfers in groepen

door Hans de Zwart -
Ik denk dat ik je probleem dan niet helemaal goed begrijp. Kun je aangeven bij welke URL je het probleem hebt of evt. een screenshot maken?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: cijfers in groepen

door theo leenders -
Ik ga in een cursus naar cijfer en zie daar achter de leerlingen een optelling van punten.
Hier werkt de groep wel. Klik ik boven op "zonder categorie" dan zie ik alle onderdelen met punten maar niet per groep. Ik krijg ze dan allemaal.

theo


Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op theo leenders

Re: cijfers in groepen

door Hans de Zwart -
Hoi Theo,

Helaas werken je plaatjes niet (waarschijnlijk op jouw PC wel, want ze verwijzen naar een lokale plek op jouw eigen PC). Zou je nogmaals twee berichten willen plaatsen met in elk bericht 1 van de 2 plaatjes als bijlage?

Hopelijk kan ik je dan helpen! grote grijns
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: cijfers in groepen

door theo leenders -
Als antwoord op theo leenders

Re: cijfers in groepen

door Hans de Zwart -
Hoi Theo,

Dat ziet eruit als een "bug". Dit is je kans om (weer?) een bijdrage te leveren aan het verbeteren van Moodle: je kunt deze fout melden in de Bug Tracker.
Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven en voeg ook de bijlage (vertaald) aan het verhaal toe.

Succes (en sorry voor het feit dat ik je niet kan helpen....)!
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: cijfers in groepen

door Peter-Anne Wissema -
Misschien dat ik een kleine bijdrage kan doen: Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik was zelf ook al aan het puzzelen (zoals met wel meer in 1.7)

Ik heb op het tabblad categorieën aan elk werk een categorie gehangen. Kies dan voor algemene termen (inleveropdrachten/toetsen enz..)
Als ik daarna in het cijferoverzicht op "bekijk cijfers" klik zie ik alles per groep en per werk uitgesplitst.

Ik hoop dat dit je bedoeling was, anders denk ik inderdaad aan een bug.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -