ερώτηση σχετικά με το SCORM κ.α.

ερώτηση σχετικά με το SCORM κ.α.

by Χριστόδουλος Πανταζής -
Number of replies: 21
Καλησπέρα,

Είμαι καθηγητής σε ΣΔΕ και σκοπεύω να χρησιμοποιήσω το moodle φέτος. Έχω αρκετές απορίες, άλλα για την ώρα θα ήθελα να κάνω μόνο δυο ερωτήσεις smile

1./ Έχω δει οτι γίνεται ένας μικρός "ντόρος" γύρω απο τις τεχνολογίες LOM και SCORM. Το moodle υποστηρίζει  SCORM, άλλα δεν ξερω πως να το χρησιμοποιώ. Μπορεί κάποιος να μου υποδείξει κάποιο λινκ ή κάποια μεθολογία ή τέλος πάντων τι μπορεί να κάνει κάποιος με αυτό;

2./ Επίσης το site μου (edu.xpan.gr) φιλοξενείται απο την GoDaddy.com γιατί ειναι η πιο φθηνή εταιρία απο όλες που βρήκα και το πρόβλημα είναι πως ακόμα δεν υποστηρίζει την MySQL 4.1 άλλα μια παλιότερη έκδοση. Έτσι αναγκαστικά "τρέχω" την έκδοση 1.5.3 του Moodle και όχι την 1.6.

Τι παραπάνω προσφέρει η τελευταία έκδοση; Αξίζει να μετακομίσω σε άλλον server;

3./ Τέλος, πως μπορώ να δια-συνδέσω τις λέξεις κλειδιά του site, αυτόματα; Όπως π.χ. εδώ που έχω γράψει τη  λέξη SCORM και έγινε αυτόματα λινκ σε κάποιον άλλο πόρο...

Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Χρίστος
Average of ratings: -
In reply to Χριστόδουλος Πανταζής

Απάντηση: ερώτηση σχετικά με το SCORM κ.α.

by aggelos panagiotakis -

Γεια σου Χρίστο,
Θα προσπαθήσω να απαντήσω στα ερωτήματά σου ένα ένα:

1./ Το moodle υποστηρίζει  SCORM, άλλα δεν ξέρω πως να το χρησιμοποιώ. Μπορεί κάποιος να μου υποδείξει κάποιο link ή κάποια μεθοδολογία ή τέλος πάντων τι μπορεί να κάνει κάποιος με αυτό;

Πρέπει να επιλέξεις ή να ανεβάσεις ένα συμπιεσμένο αρχείο SCORM (σε μορφή zip και που πιθανά θα το έχεις δημιουργήσει με κάποιο πρόγραμμα που παράγει SCORM) που είναι ουσιαστικά ένα πακέτο που περιέχει αρκετά αρχεία και στο ανώτερο επίπεδό τους έχουν ένα xml αρχείο που ονομάζετε imsmanifest.

2./ Τι παραπάνω προσφέρει η τελευταία έκδοση; Αξίζει να μετακομίσω σε άλλον server;
Όσον αφορά την τελευταία έκδοση μπορείς να διαβάσεις εδώ πληροφορίες για την νέα έκδοση του moodle