Redigere innloggings-siden (index-siden)

Redigere innloggings-siden (index-siden)

ved Jan Olav Nybråten -
Antal besvarelser: 2

Hei!

Jeg holder på med å integrere moodle som e-learningsplattform på vår skole. Det er en stund siden jeg startet arbeidet med systemet (og det har ligget litt "på is" en stund siden jeg startet), men nå er jeg i gang igjen og har lanseringsdato 5. juni.

Problem
Nå ønsker jeg å redigere innloggingssiden (login/index.php). "Problemet" er at jeg ikke finner igjen funksjonen for redigering av innloggings-siden i admin-funksjonene. Jeg husker ikke om jeg redigerte direkte i kildekoden på index.php eller om det er en funksjon i adm.panelet til dette.

Håper noen kan hjelpe meg med svar på dette. smile

Mvh
Jan Olav

PS: Jeg er norsk og kan ikke skrive dansk. Håper likevel det går greit og at dere forstår hva jeg spør etter (det er jo ikke store forskjellen på dansk/norsk skriftspråk...). blush 

I svar til Jan Olav Nybråten

Ang: Redigere innloggings-siden (index-siden)

ved Christian Wahl -
Hej Jan

Administration » Brugere » Godkendelses options kan man foretage forskellige instillinger for login-siden.

Hvis man vælger "Kun manuel brugeroprettelse" får man en tekstboks, hvor man kan skrive informationer til brugerne om hvad de skal gøre for at blive oprettet som brugere.

Med "Kun manuel brugeroprettelse" (Administration » Brugere » Godkendelses options) kan man også angive en alternativ loginside - følg anvisningen nøje!

Var det noget i den stil?

mvh
Christian