Ik heb een probleempje met restricties waarbij er activiteitsvoltooiïng van bootstrap elements vereist is.
Casus: Ik heb 5 bootstrap element waaronder belangrijke info zit. Studenten moeten deze info lezen en dan manueel achteraan het element markeren als voltooid.
Als deze alle 5 als voltooid gemarkeerd zijn, kunnen ze de kwis doen die hen bevraagt over die info die ze net lazen. En pas als ze de kwis gedaan hebben komt de cursus tevoorschijn.
Ik wil dat ze die kwis al zien staan, weliswaar greyed out en met daaronder de restrcties die dan zeggen wat ze eerst moeten voltooien. Maar daar wringt het schoentje, die restrictie omschrijvingen zijn nietszeggend! Bij eender welke andere activiteit komt daar mooi de naam van die activiteit (bvb voltooien van "test binair rekenen" is vereist, waarbij die tekst dan zelfs een link vormt naar de activiteit die ze eerst moeten voltooien).
Maar in geval van die bootstrap elements ziet het er zo uit als hieronder:

Zeg nu zelf: Niet beschikbaar tot activiteit "bootstrapelements1526" voltooid is, dat zegt toch niets! Daar zou moeten staan Niet beschikbaar tot activiteit "Tools" als voltooid werd gemarkeerd. Met dan het woordje "Tools" gelinkt naar dat bootstrap element, net zoals het met restricties die verwijzen naar andere types activiteiten het geval is.
Wie heeft er de tip om dat in orde te brengen (ik ben geen site admin, ik heb enkel leraarsrechten in mijn cursussen wel ervaring met html en css en dingen naar mijn hand te zetten met het html block dat ik kan toevoegen aan mijn cursussen)