Cercador de fitxers de qualsevol curs

Cercador de fitxers de qualsevol curs

per Bernat Lluch Jordana -
Nombre de respostes: 2

Hola,

Hi ha algun sistema "cercador" per poder trobar ràpidament la ubicació d'un document o fitxer que estigui a qualsevol curs de dins del moodle des de la interfície d'un usuari (editor per exemple)?

Em refereixo a que a l'institut direcció ubica els documents al curs COORDINACIO (per exemple), d'altres documents es troben al curs AMPA, d'altres al curs DOCUMENTS DEPARTAMENT, etc.

Tothom troba els seus documents perquè són usuaris usuals d'aquells documents i ja saben on són però, per a qualsevol professor interí, és un embolic saber on pot estar qualsevol document.

Em refereixo a si existeix una mena d'opció com si fos un "Ctrl+F" i, en posar "actes1_02.doc", m'indiqués el path on es troba l'arxiu cercat.

Gràcies!

Bernat

En resposta a Bernat Lluch Jordana

Re: Cercador de fitxers de qualsevol curs

per Roger Domínguez Argemí -
Hola Bernat,

Des de la versió 3.1 Moodle permet configurar el buscador global que permet cercar recursos i activitats dels cursos. Aquesta funcionalitat requereix instal·lar i configurar alguns elements a nivell de servidor, ja que el motor de búsqueda que utilitza aquest cercador és Solr.

Et comparteixo un enllaç a la documentació oficial en anglès per tal que puguis disposar de més informació:
https://docs.moodle.org/37/en/Global_search

Espero que la informació aportada sigui d'utilitat.

Salutacions,

RD