Instal·lació de nous mòduls

Instal·lació de nous mòduls

per Joan Queralt -
Nombre de respostes: 3
Imatge Traductors
Amb Moodle sempre m'he deixat guiar per la intuició i m'ha anat bé. I amb la instal·lació de nous mòduls també.
Però aprofitant que he de fer els materials pel curs eLearning amb Moodle i que m'havia compromés amb la Sara Arjona, creadora del mòdul QV que integra els Quaderns Virtuals i Moodle, he afegit una nova pràctica.

Aquesta pràctica explica, pas a pas, com instal·lar un nou mòdul, en concret el QV. El procés consta de 3 fases:
  1. localització i descàrrega del nou mòdul
  2. descompressió en local i pujada per FTP al servidor
  3. posada en funcionament a través del menú d'administració
Si trobeu cap animalada, si us plau, digueu-m'ho i l'arreglo.
En resposta a Joan Queralt

Re: Instal·lació de nous mòduls

per Irene Pelegrí Colomer -
Sí, però... a quina carpeta del servidor? A mi cada vegada se m'oblida i haig d'anar fent memòria fins que la trobo.

No sé si convindria afegir la pujada dels fitxers d'ajuda. No s'han d'actualitzar?

Irene
En resposta a Irene Pelegrí Colomer

Re: Instal·lació de nous mòduls

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
No ho he fet mai per por d'espatllar-ho tot, però crec que si quan descomprimeixes el nou mòdul surten, posem 3 carpetes:  course, mod i lang i et connectes per FTP al servidor, obres la carpeta html que conté, també i entre d'altres course, mod i lang pots estalviar-te feina:

ftp i moodle

Crec (a veure si algú ens ho confirma) que arrossegant les 3 carpetes a la dreta (de local al servidor) el programa d'FTP coloca cada cosa al seu lloc. És a dir, el contingut de la carpeta course a course, el de mod a mod, etc.

Jo ho vaig fer aquest dia per instal·lar el mòdul qv i no vaig obrir la carpeta lang (que conté al seu torn la carpeta ca pel català i aquesta al seu torna la carpeta help amb les ajudes) i tot ha anat bé. No sé si el que dic més amunt també és cert.
En resposta a Joan Queralt

Re: Instal·lació de nous mòduls

per Wifred Jacquet Yeste -
Joan,

seguint les teves passes (per mi prou entenedores) m'ha donat aquest error:

Warning: main(c:\archivos de programa\easyphp1-7\www/lib/pagelib.php): failed to open stream: No such file or directory in c:\archivos de programa\easyphp1-7\www\mod\qv\lib.php on line 5

(Aquest problema l'he introduit com a tema de debat al fòrum d'Instal·lació i actualització).

Què em recomaneu?

Gràcies per endavant.