Vertaling Feedback module

Vertaling Feedback module

door Marion de Groot -
Aantal antwoorden: 14

Ik heb pas de feedbackmodule geinstalleerd, en ook vertaald dus.

Misschien ook handig voor andere mensen die de feedbackmodule willen installeren

groet Marion

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Marion de Groot

Re: Vertaling Feedback module

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Stuur de vertaling ook naar Andreas
Hij kan ze mee integreren in de contribmap en zal er erg blij mee zijn glimlach
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: Vertaling Feedback module

door Ger Tielemans -
Leuke module, je kunt zelfs op de website zonderinloggen (voor ouders?) een vragenlijst plaatsen.
Alleen het woord anoniem verschijnt midden bovenaanop het formulier, dat stoort, zeker als je daarna de naam vraagt van de invuller... dat woord heb ik in de vertaling vervangen door ***** (is ook anoniem)
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Ger Tielemans

Re: Vertaling Feedback module

door Marion de Groot -

Ja he? Andreas is ook nog druk bezig met het verder ontwikkelen, en Jamie Pratt is er ook mee bezig, om de puntjes op de i te zetten en om een PDA versie te maken. Het admin gedeelte kan nog wel wat verbetering gebruiken (bv. sorteerfunctie e.d.).  Dat je de resultaten naar excel kan exporteren vind ik ook erg handig.

Ik gebruik 'm eigenlijk als alert dat iemand een cursus voltooid heeft: het laatste onderdeel van de cursus is het feedback formulier. Zo vult iedereen zeker het evaluatie formulier in en weet ik wanneer ik iemand een certificaat toe moet sturen omdat ik dan een email in de bus krijg!

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Marion de Groot

Re: Vertaling Feedback module

door H Hak -

Mischien een beetje onnozel van me maar waar kun je die volledige module downloaden?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op H Hak

Re: Vertaling Feedback module

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
hier staat hoe het moet of kan (geldt voor modules ook) http://docs.moodle.org/en/Non-standard_blocks
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: Vertaling Feedback module

door H Hak -

Ik heb er gekeken Koen maar ik zie alles behalve een module feedback.

Geef nog eens een tip.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op H Hak

Re: Vertaling Feedback module

door Marion de Groot -

Ik heb m ergens van een forum geplukt, het "activity modules" forum. Maar ik zal m bijvoegen, dat is makkelijker dan opzoeken waar ik m nu ook alweer opgepikt had..

Succes ermee,

Marion

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Marion de Groot

Re: Vertaling Feedback module

door H Hak -

Hallo Marion,

Het werkt inmiddels maar ik kon het gewoon niet vinden.

Ik moest wel in moodle 1.6 "creëer template" veranderen in  "maak template" omdat de trema niet goed werkte. (misschien alleen bij mij)

Daarnaast moest ik in mijn theme (simply blue) een mapje aanmaken in pix mod
genaamd feedback met daarin een icoontje icon.gif zodat dit bij de module weergegeven wordt i.p.v. een puntje.

bedankt voor je hulp.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op H Hak

Re: Vertaling Feedback module

door Ger Tielemans -
Als je een eigen theme maakt moet je voor de GOEDE modules altijd een mapje bijmaken. (De slechte modules negeren jouw thema en kijken alleen in de (root)pix map..)
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Ger Tielemans

Re: Vertaling Feedback module

door Ger Tielemans -
OOPS, je moet beide doen:
  • dus wat jij zegt, in /root/pix/mod/ een mapje bijmaken voor elek extra module.
  • en alleen als je zelf iconen bijvoegt in je theme, OOK in je /theme/pix/mod/ map
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Ger Tielemans

Re: Vertaling Feedback module

door H Hak -

Het gaat ook allemaal zo hard Ger.

Ik werk er nu mee vanaf december 2005 en heb me even vastgebeten in scorm met de daarbij passende software zoals bijv. eXe, articulate en captivate.
Vooral de api boeit me daarin dus dat betekent php ophalen.
Natuurlijk wil je niks missen van het forum dus probeer ze allemaal even uit.

Lees je zo'n bericht van Marion en het antwoord van jou dan denk je dat doe ik even..... NOU NIET DUS.
Wist geeneens waar ik de download moest vinden en daarna binnen moodle plaatsen.

Over zo'n simpel icoontje (van puntje naar mijn icoon) heb ik een uur gedaan en ik vraag me af hoe anderen dat allemaal doen.

Zo ook jouw opmerking over het repareren van de MySql database.
Laatst had ik dat bij de hand  en gelukkig heb ik er enige ervaring mee.
Was niet te repareren dus tabellen gewist en overnieuw laten aanmaken.
Is eigenlijk voor een leraar/pionier niet te doen.
Systeembeheer heeft soms beperkte kennis in deze en als het misgaat kunnen ze als je pech hebt in de verdediging gaan zodat de oplossing helemaal buiten het gezichtsveld valt.

Gelukkig kom je er met hulp van  dit forum meestal wel uit. (op twee handen te tellen)
Als Mooodle straks een van de pijlers van ons onderwijs (o.a. keuzewerktijd ) is  en er gaat wat mis kijken ze wél allemaal naar mij.

Dat beangstigd me toch soms wel een beetje want ik heb zelf nog zoveel vragen. (en lesuren)

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op H Hak

Re: Vertaling Feedback module

door Ger Tielemans -
Ik ben blij dat jij je zo intensief met SCORM bezighoudt, hoef ik dat niet er ook nog bij te doen. Ik ken dat gevoel.. Zo houdt Herman van Keulen zich nu meer met Wiki's bezig, ik deed dat in het begin maar verleg nu mijn tijd naar andere onderwerpen: lobbiene voor IMS/Learning Design, portfolio, varianten in cursusformaten., filters... Welkom, en we helpen elkaar graag.
 
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Marion de Groot

Re: Vertaling Feedback module

door Tom Adair -

I zat dit tread te lezen en ik denk hey eens proberen.

Heb de nieuwste versie van moodle mods site gehaald:

http://moodle.org/mod/data/view.php?d=13&rid=95

Geinstalleerd volgens de aanwijzingen en het werkt goed, alleen is het helemaal in het engels.

Er zit een nederlandse taal file, bij maar volgens de readme moet ik die eerst converteren naar utf8. Weet alleen niet hoe ik dat moet doen.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Tom Adair

Re: Vertaling Feedback module

door Tom Adair -

Heb het zelf aan de gang gekregen.

Had over het hoofdgezien dat ik de nl-utf8 naast de engelse versie moest installeren in de lang directory.

Werkt goed nu!

Mooi werk die feedback module!

Gemiddelde van de beoordelingen:  -