Problema post actualització a Moodle 3.7

Problema post actualització a Moodle 3.7

per Aleix Font -
Nombre de respostes: 2

Bones tardes,

El meu nom és Aleix Font, professor a l'IES Xarc de Santa Eulària des Riu (Eivissa). El cas és que recentment i després de moltes dificultats he actualitzat la meva plataforma Moodle a la versió 3.7

Sorprenentment la plataforma ha funcionat prou bé unes 20h aproximadament fins que de cop i volta quan he intentat d'accedir a la plataforma m'he trobat amb aquest missatge.


Algú me sabria dir com arreglar-ho?

Gràcies per endavant,

Aleix 

En resposta a Aleix Font

Re: Problema post actualització a Moodle 3.7

per Marc Celeiro -
Bona tarda, Aleix!

Tot i no ser un gran expert, espero ajudar-vos una mica. L'única cosa que necessiteu és l'accés al directori del vostre servidor (a través d'FTP, per exemple). Proveu el següent:

  1. Descarregueu-vos el fitxer ZIP de Moodle 3.7: https://download.moodle.org/download.php/stable37/moodle-3.7.zip i descomprimiu-lo.
  2. Cerqueu la carpeta report i, seguidament, la de completion.
  3. Accediu al vostre servidor, aneu al directori del vostre Moodle i seguidament entreu dins la carpeta report.
  4. En principi, dins d'aquesta carpeta, trobareu que falta la de completion. Si és així, copieu la carpeta del fitxer que ens hem descarregat (pas 2) directament dins de la carpeta report del vostre servidor.

En principi això soluciona el vostre problema. Feu-ho saber si és així! ;)

Salut!

Marc Celeiro
En resposta a Marc Celeiro

Re: Problema post actualització a Moodle 3.7

per Aleix Font -

Bona tarda, Marc,

Disculpa el retard en la resposta, ha passat molt de temps però així i tot no és excusa per no agrair l'ajuda! Finalment (ja no record com) vaig aconseguir actualitzar el Moodle.

Gràcies.