DE VERSIÓ 14 A LA DARRERA (15+)

DE VERSIÓ 14 A LA DARRERA (15+)

per Lluís Puy -
Nombre de respostes: 4
Hola a tothom:
Estic intentant actualitzar la meva versió de 1.4 a 1.5 Ho he fet en local (al meu ordinador utilitzant apache i easyphp) He creat primer a la versió antiga cursos , algun usuari, estudiant, algún recurs, activitats etc...) Llavors m'he baixat la versió 1.5+ i el que he fet és "matxacar" la versió antiga, és a dir, he tornat a instal·lar totes les carpetes de la nova versió sobre la vella i també he tornat a carregar tots els arxius del moodle 1.5+ que no estan dins de cap carpeta.  He obert el moodle y automàticament m'ha detectat que havia instal·lat una nova versió. M'ha reconegut sense cap error la base de dades, m'ha respectat els ususaris que havia creat, els cursos , és a dir, tot. La meva pregunta és: si això ho faig al servidor que tinc ( és a dir al servidor on ting hostatjat el meu domini)  ( i no al meu ordinador) funcionarà tot igual?

Gràcies a qui em contesti i em resolgui el dubte!
En resposta a Lluís Puy

Re: DE VERSIÓ 14 A LA DARRERA (15+)

per Joan Codina Filba -
En principi això sempre és així. El que passa és que sempre hauries de fer una còpia de seguretat del directori moodledata i del la base de dades de Mysql, per si les mosques.
En la versió 1.5 hi havia un error en transformar els diaris en tasques. Això ja està arreglat.

Joan
En resposta a Joan Codina Filba

Re: DE VERSIÓ 14 A LA DARRERA (15+)

per Lluís Puy -
Gràcies, Joan per la teva confirmació del que exposava. Hi ha, però, una altra qüestió com fer la còpia de les base de dades mysql?. Quin seria el procediment fer portar-la a terme?
En resposta a Lluís Puy

Re: DE VERSIÓ 14 A LA DARRERA (15+)

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Hola Lluís.
Jo vaig passar de la 1.4 a la 1.5 fent còpia de seguretat de tots els cursos, actualitzant el programari i restaurant, en acabat, els cursos. No problem.

Hi ha una utilitat dins del phpmyadmin que permet fer còpia de seguretat de tota la BD i descarregar-te-la en format text o en format de bd (parlo de memòria).
Particularment, com que no sé un borral de BDs, no ho he fet mai perquè tampoc no sabria com restaurar-la. Però qui en sàpiga segur que ho podria fer.